• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 29 آذر 1402
کد مطلب : 212862
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ElBD4
+
-

با مردم

شبکه‌های صداو سیما در پردیس با آنتن دیجیتال دریافت نمی‌شود
در فازهای 5و 8و 9و 11پردیس، در هر دو بخش شمالی و جنوبی، آنتن‌دهی دیجیتال مختل و شبکه‌های مختلف صداو‌سیما غیرقابل دریافت است و مردم مجبورند برای دریافت شبکه‌های داخلی از ماهواره استفاده کنند. موضوع توسط نمایندگان مردم از طریق فرمانداری و ... پیگیری شده و تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. این در حالی است که مسئولان رسانه ملی مدعی شده‌اند که در دورترین روستاهای ایران مردم قادرند با کمترین هزینه تلویزیون ببینند.
خوب‌رو از پردیس

نظارت بر فروش محصولات با نرخ دولتی در فروشگاه‌ها
درست است که استفاده از امکانات و محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای حق همه شهروندان است، اما سوءاستفاده از یک‌سری تسهیلات، اجحاف در حق دیگران محسوب می‌شود. بارها شاهد بوده‌ام که فردی که قصابی دارد و فروشنده گوشت و محصولات پروتئینی است هر روز با پرداخت پول نقد مقدار زیادی گوشت را به نرخ دولتی از فروشگاه خریداری می‌کند. مسلما این فرد با خرید گوشت به قیمت دولتی و فروش آن به نرخ آزاد سود قابل توجهی به جیب می‌زند که این کار ضایع کردن حق افرادی است که قدرت خرید گوشت با نرخ آزاد را ندارند و امیدشان به خرید با نرخ دولتی است، خصوصا کارمندانی مثل من که هرازچند گاهی با بن‌هایی که از طرف محل کار دراختیارشان قرارمی‌گیرد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید می‌کنند. ضروری است تا بازرسان این فروشگاه‌ها با نظارت دقیق جلو این قبیل سودجویی‌ها را بگیرند.
کلاهدوز از تهران

نایاب شدن کپسول گاز مایع در ساوجبلاغ
به‌طور ناگهانی کپسول گاز مایع در ساوجبلاغ نایاب شد و هیچ کپسول گازی در منطقه ساوجبلاغ پیدا نمی‌شود. این اتفاق از زمانی آغاز شد که نرخ غیریارانه‌ای برای گاز اعلام کردند و مردم از همان روز در سختی هستند. لطفا رسیدگی شود.
کیوانی از ساوجبلاغ

روند پرداخت وام فرزندآوری را سرعت دهید
من یک کارگر هستم که حدود یک سال است برای وام فرزندآوری اقدام و ثبت‌نام کرده‌ام اما هنوز خبری از تعیین شعبه هم نیست چه برسد به پرداخت وام.لطفا مسئولان برای سرعت بخشیدن به پرداخت این وام چاره‌ای بیندیشند.
کارگری از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید