• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 6 آبان 1402
کد مطلب : 207219
+
-

پویش امیدوافتخار این بار در شرقی‌ترین منطقه تهران

بهره‌برداری از 8پروژه عمرانی در منطقه4

پروژه
بهره‌برداری از 8پروژه عمرانی در منطقه4

فرناز محمدزاده-روزنامه‌نگار

پویش امیدوافتخار به ایستگاه هفتادونهم رسید و منطقه4 این هفته با افتتاح چند پروژه ترافیکی، فرهنگی-اجتماعی و... میزبان این دوره پویش شد. برهمین اساس شهردار منطقه4، بهره‌برداری از 8پروژه عمرانی در منطقه با حضور مدیران شهری را خبر داد و گفت که این پروژه‌ها از روز شنبه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
علی‌اصغر کمالی‌زاده در تشریح این پروژه‌ها، می‌گوید: احداث اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، احداث راستگرد خیابان چمن‌آرا به بزرگراه شهید بابایی، احداث دیوارحائل و رفع خطر نقاط حادثه‌خیز، احداث چمن مصنوعی خیابان احدزاده، ساخت و مرمت سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه و عملیات تراش و روکش و آسفالت معابر سطح منطقه پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری می‌رسد.
به‌گفته او، جلوگیری از اتلاف زمان، کاهش سوخت خودرو، دسترسی محلی، توسعه و تکمیل شبکه معابر محله حکیمیه، افزایش سهم سرانه ورزشی و فرهنگی در سطح محله نارمک، افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، کاهش خسارات مالی و جانی، کاهش حجم ترافیک در سطح معابر و اقدام اساسی جهت کاهش هزینه نگهداشت در سال‌های آتی از مزایای اجرای پروژه‌هاست.
شهردار منطقه4 با اشاره به تکمیل پروژه‌های باقیمانده، گفت: برای سایر پروژه‌ها، استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای با مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های جدید طرح «من شهردارم» با توجه به نیازهای هر محله اجرایی می‌شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید