• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 29 مهر 1402
کد مطلب : 206470
+
-

درهای مجموعه ورزشی ریحانه پس از 2دهه باز می‌شود

محله زعفرانیه امروز میزبان هفتاد‌وهفتمین رویداد شنبه‌های امید و افتخار است

امید و افتخار
درهای مجموعه ورزشی ریحانه پس از 2دهه باز می‌شود

زینب زینال‌زاده-روزنامه‌نگار

امروز با برگزاری هفتاد‌وهفتمین پویش امید و افتخار در محله زعفرانیه اتفاق خوشایندی که اهالی این محله 12سال منتظرش بودند رقم می‌خورد و درهای مجموعه ورزشی ریحانه روی شهروندان بازگشایی می‌شود. آنطور که سیدمهدی صباغ، شهردار منطقه یک عنوان کرد «محله زعفرانیه با کمبود سرانه ورزشی مواجه بوده و بهره‌برداری از این مجموعه سرانه ورزشی محله را تامین می‌کند.» مجموعه‌های ورزشی شهدای شهرک نفت و ریحانه در منطقه یک ازجمله پروژه‌های نیمه‌تمام و رهاشده بودند که به همت مدیریت شهری تکمیل و تجهیز شده و به بهره‌برداری رسیدند. مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت در پنجاه‌وپنجمین رویداد امید و افتخار افتتاح شد و مجموعه ورزشی ریحانه هم امروز در قالب هفتاد‌وهفتمین پویش امید و افتخار به بهره‌برداری می‌رسد. این مجموعه ورزشی دارای سالن‌های چندمنظوره مجهز به سالن‌های توپی و بدنسازی است که ظرفیت برگزاری مسابقات و فستیوال‌های ورزشی را دارند.

   فعال‌سازی مجموعه‌های ورزشی
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده و هست و آنطور که محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران عنوان کرده: «حدود 60مجموعه ورزشی شهرداری تعطیل از مدار فعالیت و خدمت‌رسانی خارج شده بودند که با تلاش‌های صورت گرفته 50مجموعه احیا شدند و تا پایان سال هم تمام مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.» او تأکید کرد که اعتبارات خوبی برای فعال‌سازی‌ مجموعه‌های ورزشی پیش‌بینی شده و امیدواریم تا پایان سال بسترهای خوبی در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی فراهم کنیم.

   افتتاح 3مجموعه ورزشی به‌زودی
طی 10روز آینده 3مجموعه ورزشی در تهران بازگشایی می‌شوند. حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تأیید این مطلب گفت که این مجموعه‌های ورزشی چندمنظوره هستند که بانوان و آقایان می‌توانند از مجموعه خدمات و آموزش رشته‌های مختلف ورزشی استفاده کنند. به‌گفته او، بازسازی و نوسازی مجموعه‌های ورزشی محلات در اولویت سازمان ورزش قرار دارد و با نظارت‌ها و بازرسی‌های بهتر امیدواریم اتفاقات خوبی در حوزه ورزش رخ دهد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید