• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 29 مهر 1402
کد مطلب : 206478
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/1jqlZ
+
-

با مردم

جاده طبس به یزد 2 بانده شود
سال‌هاست که جاده طبس به یزد تک بانده است و وضعیت آسفالت آن هم چندان مطلوب نیست. با توجه به تردد خودرو‌های سنگین از این جاده و همینطور عبور بسیاری از زائران حرم امام رضا(ع) که راهی مشهد می‌شوند، ضروری است تا هر چه زودتر معایب آن برطرف و جاده 2 بانده شود.
توکلی از یزد

قوه قضاییه برای حل پرونده‌های لاینحل ورود کند
سال‌هاست آژانس مسافرتی دارم. 2 سال پیش برای یکی از مشتریان یکی از سفارت‌های اروپایی ویزا گرفتیم اما به‌علت تخلفی که مرتکب شده بودند به ایران بازگردانده و به‌اصطلاح دیپورت شدند. ایشان پس از بازگشت به کشور، انگشت اتهام به‌سوی آژانس گرفتند و مدعی شدند که به‌علت عدم‌رزرو هتل دیپورت شده‌اند؛ درحالی‌که اگر ما هتلی برای ایشان رزرو نکرده بودیم، اساسا ویزایی برایشان صادر نمی‌شد. با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، سفیر ایران در آن کشور، رزرو هتل از سوی آژانس را تأیید کردند اما پس از گذشت 2 سال و تأیید 11 متخصص حوزه قضایی و صدورحکم بر برائت آژانس ما، مستشار قوه قضاییه آن را نپذیرفته و نادیده گرفته و در نتیجه پرونده هنوز مختومه نشده است. از رئیس قوه قضاییه درخواست دارم تا در مورد پرونده‌هایی که با این قبیل مشکلات مواجه می‌شوند دستور لازم را صادر کنند تا از اعمال نظرهای سلیقه‌ای و پایمال شدن حق افراد جلوگیری شود.
احمد ذاکری از تهران

پیامک
نام محله‌های قدیمی مشهد را عوض نکنید

معلوم نیست که چرا مدتی است شهرداری مشهد اقدام به تعویض نام برخی از محله‌های این شهر کرده است در حالی‌که برخی از این محله‌ها بسیار قدیمی هستند و نه ‌تنها اهالی محل که تمام شهروندان این شهر هم محله‌ها را با اسامی فعلی و قدیمی شان می‌شناسند. با تغییر نام این محله‌ها مشکلاتی از قبیل خطا و اشتباه در آدرس دادن، خصوصا برای سالمندان پیش خواهد آمد. جدا از اینکه نام‌های فعلی برای اهالی این محله‌ها یادآور خاطرات گذشته و به نوعی هویت شان است.از شهرداری مشهد درخواست داریم تا روند تغییر نام محله‌ها را متوقف کند.
شیرافکن از مشهد

سقف برداشت پول از خودپردازها افزایش پیدا کند
چند سالی است که سقف برداشت پول از دستگاه‌های خودپرداز به‌طور روزانه کماکان 200هزارتومان است. درحالی‌که با توجه به تورم و گرانی این مبلغ اصلا برای یک روز کفایت نمی‌کند. مسلما مراجعه مکرر و روزانه افراد به‌خودپردازها، هم موجب تلف شدن وقت و ایجاد ترافیک می‌شود و هم موجب فرسودگی دستگاه‌های خودپرداز. از بانک مرکزی درخواست داریم تا سقف برداشت روزانه را به حداقل500هزار تومان در روز افزایش دهد.
ضرغامی از تهران

 سگ‌های ولگرد در اهر جمع شوند
سگ‌های ولگرد در همه جای اهر پراکنده‌اند. از مسئولان شهری تقاضا می‌شود نسبت به جمع‌آوری این حیوانات که موجب رعب و وحشت مردم به‌خصوص دانش‌آموزان در اول صبح می‌شوند، اقدام کنند.
زمانی نژاد از اهر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید