• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 15 مهر 1402
کد مطلب : 204946
+
-

نکته بازی/ یعنی الان اشکالی ندارد؟

یکی از تصاویر پربازدید شبکه‌های اجتماعی در روزهای پایانی هفته، قناتی بود که زیر چمن ورزشگاه جدید مس رفسنجان پیدا شد! حتی از کلمه تازه‌تاسیس هم برای توصیف این ورزشگاه نمی‌توانیم استفاده کنیم، چرا که هنوز به‌طور رسمی افتتاح نشده است. قرار بود در جریان بازی این هفته مقابل استقلال از زمین خانگی جدید مس رفسنجان رونمایی شود که این قنات پیدا شد و محل برگزاری بازی را تغییر داد. خب البته مسئولان استانی توضیح داده‌اند که تصاویر ‌کشف قنات مربوط به یک سال پیش است؛ بنابراین روشن نیست دلیل تغییر زمین بازی چه بود! حالا بگذریم از اینکه بررسی دقیق جزئیات نشان می‌دهد عکس مربوط به همین اواخر است، اما آیا قدیمی بودن آن اشکالات مربوط به مهندسی و مکان‌یابی تاسیس سازه را از بین می‌برد؟

گل طارمی به چلسی را دیده‌ای؟
گزارش بازی پورتو و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بر عهده جواد خیابانی گذاشته شده بود. استاد البته در دوران اوج خودش نبود اما باز هم مخاطبان را دست خالی نگذاشت. در این بازی بیشتر از اینکه مهدی طارمی لمس توپ داشته باشد، اسمش از سوی آقا جواد برده شد. 50درصد جملات او به اسم طارمی ختم می‌شد. این مسئله زمانی به اوج رسید که مهاجم ایرانی با یک ضربه قیچی از حوالی محوطه 6قدم دروازه بارسا را باز کرد.
حتی همان تصاویر اول هم به‌وضوح نشان می‌داد طارمی در موقعیت آفساید ضربه زیبایش را زده و گل مردود است اما خیابانی کلی هیجان داد و آخرش گفت: «زیباترین گل تاریخ طارمی سوخت.» سؤال اینجاست که آیا خیابانی قیچی برگردان سالم، دورتر و زیباتر طارمی به چلسی را ندیده؟

امیدواریم زنده باشیم!
در یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ برتر، تراکتور پیروزی مهمی مقابل آلومینیوم اراک به دست آورد و توانست با 4گل این تیم را شکست بدهد. به این ترتیب تراکتور با 4پیروزی پیاپی عملا در جمع مدعیان قهرمانی قرار گرفت. زمانی که در نشست خبری بعد از بازی از پاکو خمز در مورد قهرمان احتمالی مسابقات این فصل سؤال شد، او جواب جالبی داد: «الان تیم خوب کار می‌کند و نتایج خوبی می‌گیرد اما در لیگی که این‌قدر طولانی است، من نمی‌توانم بگویم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.» دقیقا درست می‌گوید. شما به‌عنوان هوادار پرسپولیس یا استقلال، حتی نمی‌توانید تصاویر روشنی از مسابقات این فصل‌ را به یاد بیاورید، بعد چطور انتظار دارید تیم‌ها فرم فنی‌شان را حفظ کنند؟ اصلا بگذارید ببینیم تا زمان پایان فصل، زنده می‌مانیم؟!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید