• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 15 مهر 1402
کد مطلب : 204944
+
-

هفتمین هفته پنجمین بازی!

در ادامه هفته هفتم لیگ برتر امروز استقلال و سپاهان در مصاف با مس و صنعت‌نفت پنجمین بازی خود را برگزار می‌کنند

 لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری 2بازی پیگیری می‌شود. از هفته هفتم این رقابت‌ها که روزهای پنجشنبه و جمعه با 4بازی آغاز شده، امروز استقلال در رفسنجان به مصاف مس می‌رود و سپاهان هم در زمین خودش از نفت آبادان میزبانی می‌کند.

   مس رفسنجان- استقلال تهران
اخبار مربوط به این مسابقه، 2-3روزی است در صدر پربیننده‌ترین اخبار ورزشی قرار گرفته‌اند اما این موضوع هیچ ربطی به بار فنی این بازی و حساسیت‌های جدولی ندارد. موضوعی که این بازی را بر سر زبان‌ها انداخته مشکلات عجیب در ورزشگاه تازه‌تاسیس مس رفسنجان است. ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان که به تازگی تاسیس شده، ظاهرا روی یک رشته قنات قرار گرفته و شرایط عجیب و خطرناکی پیدا کرده است. به همین دلیل رفسنجانی‌ها محل برگزاری بازی را تغییر دادند و در ورزشگاه دیگری از استقلال پذیرایی خواهند کرد. مس رفسنجان در 2فصل گذشته از تیم‌های سرسخت لیگ بود و به‌خصوص بابت گل نخوردن و خط دفاعی موفقش ستایش می‌شد. امسال اما با رفتن محمد ربیعی و آمدن ساکت الهامی، این تیم لااقل در شروع لیگ هیچ اثری از آن صلابت و سرسختی بروز نداده است. تیم ساکت الهامی بازی‌ها را با 2مساوی و 2باخت آغاز کرد و تازه در هفته پنجم به نخستین برد خودش رسید. تاریک‌ترین نقطه کارنامه این تیم باخت خانگی مقابل تیم تازه‌وارد شمس‌آذر آن هم با نتیجه سنگین 3بر صفر بود. البته مس رفسنجان حتی در سال‌های قبل که تیم پرقدرتی بود و به این سادگی‌ها شکست نمی‌خورد، مقابل استقلال در خانه‌اش تسلیم می‌شد. سال گذشته ساپینتو در رفسنجان با نتیجه 2بر یک پیروز شد و سال قبل از آن هم فرهاد مجیدی با نتیجه 2بر صفر در این شهر پیروز شده بود. آخرین بار که آبی‌ها در رفسنجان امتیاز دادند، سرمربی این تیم محمود فکری بود که دقیقا بعد از همان تساوی یک بر یک برکنار شد. امروز جواد نکونام برای کسب چهارمین پیروزی‌اش طی 5بازی به زمین مس می‌رود و امیدوار است بتواند از یکی دو بازیکن جدیدش هم در این بازی رونمایی کند. عجیب است که بعد از سپری شدن 2ماه از شروع رقابت‌های لیگ برتر، تیم نکونام هنوز کامل نشده و شکل نگرفته است!

   سپاهان - نفت آبادان
سپاهان 4هفته ابتدایی لیگ را با نمایش‌های عالی و 4برد قاطع آغاز کرد اما بلافاصله بعد از آن 4برد مشکلات حاشیه‌ای و اتفاقات عجیب‌وغریب گریبان این تیم را گرفت. ابتدا سپاهانی‌ها با حکم کمیته انضباطی 4امتیاز جریمه شدند، بعد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی هوایی عراق متوقف شدند و بعد از آن هم ماجراهای بازی با الاتحاد و حاشیه‌های بی‌پایان آن بازی پیش آمد. در واقع یک ماهی هست که آب خوش از گلوی سپاهان پایین نرفته است. این تیم بعد از 4پیروزی ابتدایی‌اش در لیگ، فقط توانسته یک بازی انجام بدهد که در آن یک بازی هم پیروز نشده است. تیم مورایس امشب می‌خواهد انتقام تمام این بداقبالی‌ها را از نفت آبادان بگیرد. شاگردان او امشب سراپا حمله خواهند بود تا 11امتیازی شوند و اگر شایعه بازگشت 4امتیازشان به حقیقت پیوست همچنان صد درصد امتیازات را کسب کرده باشند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید