• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 مهر 1402
کد مطلب : 204941
+
-

کابوس کیلیان

یک فصل کابوس‌وار دیگر برای امباپه شروع شده است؟

کابوس کیلیان

همین که شکست مفتضحانه پاریس مقابل نیوکاسل اتفاق افتاد، دنیای اینترنت پر از تصاویری شد که مسی و نیمار را در حال خندیدن به کیلیان امباپه تصور کرده بودند. حالا دیگر واضح است که مشکل پاریس نه مربیان بودند و نه آن دو فوق‌ستاره آرژانتینی و برزیلی. پی‌اس‌جی مشکلات بزرگی دارد و ادامه حضور امباپه در این تیم، خود او را در 25‌سالگی کاملا تباه کرده است. این نتیجه فقط می‌تواند یک خروجی منطقی برای امباپه داشته باشد؛ او باید هر چه زودتر جانش را بردارد و از پاریس فرار کند.
 
   این تیم آینده‌ای ندارد
پاریس در این تابستان، با سروصدای زیادی بسته شد. مربی محبوبی مثل لوئیس انریکه به این تیم آمد و آنها در خط حمله ستاره‌های پرشماری مثل کولو موآنی و گونسالو راموس را به خدمت گرفتند. پاریس به این هم راضی نشد و دمبله را هم جذب کرد؛ کسی که در اردوی ملی، دوست صمیمی امباپه بود. با این حال، دمبله هم اصلا نتوانسته کمکی برای کیلیان باشد؛ چراکه این بازیکن در 600‌دقیقه بازی با لباس پاریس، حتی موفق به ثبت یک‌گل هم به نام خودش ‌نشده است. نمایش آشفته پاریس در برابر نیوکاسل، نشان می‌دهد که سخت می‌توان در این فصل پایان خوشی برای آنها درنظر گرفت.
 
    پول را بردار و فرار کن
قرارداد امباپه با پاریس در تابستان سال بعد تمام خواهد شد. منطقی‌ترین تصمیم برای او هم ترک‌کردن باشگاه با یک قرارداد آزاد است؛ موضوعی که بدون‌شک رئالی‌ها به‌شدت از آن استقبال می‌کنند. با این حال، شاید امباپه قولی به مالکان پی‌اس‌جی داده که موجب شد آنها به ادامه دوری این بازیکن از تیم اصلی پایان بدهند. به هر حال، در تابستان بعدی، فصل تازه‌ای به ماجراهای عجیب امباپه و پاریس اضافه خواهد شد. تا اینجا اما ادامه حضور او در این باشگاه، فقط این ستاره را از توپ طلا دور و دورتر کرده است.
 
   لانگ‌استاف از تو خوشبخت‌تر است!
قبل از شروع دور گروهی لیگ قهرمانان، هیچ‌کس شانسی برای نیوکاسل قائل نبود اما تیم انگلیسی حالا صدرنشین این گروه است. تیم ادی هاو در خانه آنقدر خوب بازی کرد که به‌نظر می‌رسد حالا دیگر یکی از شانس‌های جدی صعود از این گروه باشد. اگر میلان و دورتموند کمی بجنبند، حتی خطر حذف از دور گروهی نیز امباپه و رفقا را تهدید خواهد کرد. این اوضاعی نیست که کیلیان، خواهان ادامه یافتن آن باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید