• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 15 مهر 1402
کد مطلب : 204943
+
-

لئو در مسیر بکام؟

ماجرای بازگشت مسی به بارسا، پس از انتقال او به اینترمیامی دیگر به «رویا» تبدیل شده‌ بود اما هنوز هم می‌توان این رویا را تجسمی برای رسیدن به حقیقت درنظر گرفت. در چند روز گذشته، بار دیگر زمزمه‌های بازگشت این ستاره به بارسا به گوش می‌رسد اما چقدر احتمال دارد که این اتفاق واقعا رخ بدهد؟ اگر هم این اتفاق رخ بدهد، دوران حضور مسی در بارسا چقدر طول خواهد کشید؟
تا قبل از مصدومیت مسی، اوضاع اینترمیامی عالی به‌نظر می‌رسید. مصدومیت لئو اما موجب شد آنها هم در فینال یو اس اوپن شکست بخورند و هم چند بازی در لیگ داخلی را واگذار کنند. با این نتایج، قهرمان لیگزکاپ شانس زیادی برای رسیدن به پلی آف ‌ام.ال.اس ندارد و این یعنی لئو مسی برای چندین‌ ماه دور از میادین خواهد بود. یعنی عملا در زمانی که نیم فصل دوم فوتبال اروپا برگزار می‌شود، خبری از مسی نیست. همین مسئله زمزمه‌های بازگشت این ستاره به بارسا در نیم فصل دوم فصل جاری را تقویت کرده است. آیا این اتفاق رخ می‌دهد؟ فعلا همه‌‌چیز در حد یک ابهام است.
قبل از لئو مسی، ستاره‌های زیادی از فرصت تعطیلی ‌ام.ال.اس برای بازگشت به اروپا استفاده می‌کردند. دیوید بکام 2‌بار به‌صورت قرضی از ال.ای گلکسی جدا شد و به میلان رفت. او در همین تجربه‌ها فرصت بازی دوباره مقابل یونایتد را هم پیدا کرد. البته که هواداران باشگاه لس‌آنجلس به‌شدت از تصمیم این ستاره ناراضی بودند چرا که بکام در تجربه دوم، با مصدومیت بدی روبه‌رو شد. تیری آنری نیز برای مدت کوتاهی از  ‌ام.ال.اس به تیم محبوبش آرسنال برگشت. اتفاقی که برای رابی کین، کلینت دمپسی و حتی فرانک لمپارد نیز رخ داده است. با این حال تا این لحظه هنوز هیچ نوع مذاکره‌ای بین مسی و بارسا برای بازگشت صورت نگرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید