• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 12 مهر 1402
کد مطلب : 204683
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/66MQn
+
-

اخبار کوتاه ورزشی

واترپولو | شکست میزبان؟
 تیم ملی واترپولو 2بازی اول خود در بازی‌های آسیایی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما باز‌ی‌های سخت این تیم از امروز آغاز می‌شود. ایران در بازی اول کره‌جنوبی را 15 بر 4 شکست داد و در بازی دوم هم 26 بر 7 تایلند را برد. اما امروز در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل چین قرار می‌گیرد. واترپلو دوره قبل بعد از 44سال در جاکارتا با مدال برنز روی سکو رفت.
 
کبدی | 2تیم مدعی
تیم‌های کبدی زنان و مردان ایران در بازی‌های اول به پیروزی رسیده‌اند. تیم مردان که با پاکستان، کره‌جنوبی و مالزی هم‌گروه است، پاکستان را 43 بر 16 شکست داد و در دیدار دوم هم 53 بر 22 مالزی را برد. تیم زنان هم که با تیم‌های نپال و بنگلادش هم‌گروه است، در دیدار اول نپال را 43 بر 19 برد. تیم مردان فعلا مدال برنز خود را قطعی کرده است.
 
دوومیدانی |  همان 2مدال دیسک
مهدی پیرجهان در دوی 400متر با مانع نتوانست به فینال برسد. او در مرحله گروهی با زمان 50ثانیه و 0.59ثانیه پنجم شد و از رسیدن به فینال بازماند. دوومیدانی فقط 2مدال در پرتاب دیسک به‌دست آورد. 3دونده 100متر؛ فرزانه فصیحی، حمیده اسماعیل‌نژاد و حسن تفتیان و حسین کیهانی در دوی 3هزار‌متر‌ و مهدی صابری در پرتاب وزنه نتوانستند مدالی به تیم اضافه کنند.
 
وزنه‌برداری |  فعلا یک اوتی
اولین وزنه‌برداری که از کاروان ایران روی تخته رفت، ریحانه کرمی در دسته 64کیلوگرم زنان بود که 3حرکت در یک‌ضرب زد ولی وزنه‌ای‌ ثبت نکرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. حسین سلطانی امروز در وزن 81کیلوگرم رقابت می‌کند.

شیرجه |  مثل شنا
محمد مقدسی در تخته یک متر انفرادی مسابقات شیرجه یازدهم شد. او در تخته 3متر انفرادی هم در مرحله مقدماتی چهاردهم شد و مثل شناگران فینالیست نشد.

ناکامان
در رشته‌های اسکیت، بدمینتون و تیراندازی با کمان هم ورزشکاران ایران بازنده بودند. بیشتر تیراندازانی که تا دیروز مسابقه دادند، حذف شدند؛ هرچند مسابقات این رشته امروز هم ادامه دارد. از اسکیت هم انتظاری نبود اما بدمینتون‌بازان هم مثل تیراندازان توقعات را برآورده نکردند و در همان مسابقه اول حذف شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید