• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 6 مهر 1402
کد مطلب : 204171
+
-

سگ پاچه گیر کاخ سفید

جهان نما
سگ پاچه گیر کاخ سفید

سگ خانوادگی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، یک‌بار دیگر به یکی از محافظان کاخ سفید حمله و دردسر جدیدی درست کرده است.
این سگ که کمندر نام دارد، علاقه زیادی به حمله به مأموران مخفی دارد و قبلا هم به یک مأمور دیگر حمله کرده بود. این یازدهمین بار است که این سگ دو ساله کسی را گاز می‌گیرد. مأمور مخفی‌ای که این بار این سگ گازش گرفته، در همان کاخ سفید مورد مداوا قرار گرفته و شانس آورده است که جراحات وارده شدید نبوده است. جالب است که درمورد پیشین، سخنگوی کاخ سفید به این مسئله واکنش نشان داده و گفته بود که میزان استرس وارد شده به این سگ به‌خاطر زندگی در کاخ سفید باعث شده تا این رفتار از او سر بزند. خانواده رئیس جمهور آمریکا 2 سگ از نژاد ژرمن شپرد دارند.
بعد از حمله قبلی، سرویس مخفی گفته بود که برای مهار این سگ پاچه گیر، از قلاده‌ها و روش‌های تمرینی جدید استفاده خواهد کرد اما به‌نظر می‌رسید یا این کار را نکرده اند و یا اگر هم کرده اند، بی‌اثر بوده است.
گروه‌های محافظه کار مخالف بایدن، به سوابق حمله این سگ دست پیدا کرده‌اند و آنطور که مشخص است، همه درباره خطر این سگ هشدار داده بودند. ماموری که نخستین بار مورد حمله قرار گرفته، در یک متن نوشته بود که همه می‌دانستند که به‌زودی نفر بعدی هم مورد حمله قرار خواهد گرفت. چند هفته بعد از آن حمله، این سگ یک مأمور دیگر را دو باره گاز گرفته بود. در دسامبر 2022 هم یک افسر جلوی بایدن مورد حمله این سگ قرار گرفته بود.
حمله سگ‌های خانواده بایدن به مأموران مخفی سنتی دیرپاست و سگ دیگر خانواده به نام میجر هم بارها به مأموران مخفی حمله کرده و تعدادی از آنها را با گاز گرفتن مجروح کرده است. این سگ به‌خاطر این کارها به خارج از کاخ سفید منتقل شده است. سگ جوان تر، در سال 2021وقتی که توله بود به کاخ سفید آمد. خانواده رئیس‌جمهور آمریکا، همچنین سگ دیگری به نام ویلو دارند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید