• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 6 مهر 1402
کد مطلب : 204168
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NxG28
+
-

گرینویچ

جولان گوسفندان  در مزرعه ماریجوانا

یک گله از گوسفندان گرسنه در یونان، در جست‌و‌جو برای علف تازه، سر از یک گلخانه آزمایشگاهی درآورده‌ و ده‌ها کیلوگرم ماری‌جوانا را خورده‌اند. این آزمایشگاه، این گیاه را برای مصارف درمانی کشت می‌کند و گفته می‌شود بیش از 100کیلوگرم از این گیاه توسط گوسفندان گرسنه بلعیده شده است. گرمای بی‌سابقه، آتش‌سوزی‌های گسترده و سیل عظیم، آسیب زیادی به مراتع در یونان زده و گوسفندان هم به‌خاطر اینکه غذا پیدا نمی‌کرده‌اند به این گلخانه آزمایشگاهی در تسالی در مرکز یونان یورش برده‌اند. مالک این گله با بیان اینکه گوسفندانش مدت‌ها غذا نخورده بودند، در پاسخ به سؤال خبرنگاران گفته که نمی‌داند آیا گوسفندهایش به‌خاطر این کار، خوشحال هستند حس خاصی دارند یا نه. او گفته برخی از گوسفندانش رفتارهای عجیبی دارند ولی همه این طور نیستند.

فرار سه‌باره  لاک‌پشت بی‌قرار

مردم در یک شهر کوچک در پنسیلوانیا، در به در دنبال لاک‌پشتی می‌گردند که گویا به سندرم لاک بی‌قرار یا لاک‌پشت بی‌قرار مبتلا بوده و از محل زندگی‌اش فرار کرده. این لاک‌پشت که در یک کلینیک مخصوص حیوانات زندگی می‌کند، پیش از این هم شهرت زیادی در شهر ماهونینگ داشت، اما حالا شهرتش حتی فراتر از مرزهای آمریکا هم گذشته است. این حیوان،
پیش تر هم 2بار از این کلینیک فرار کرده بود و حالا مردم در تلاش هستند تا دوباره او را پیدا کنند، به خانه‌‌اش برگردانند. مقامات کلینیک گفته‌اند که لاک‌پشت گویا یک گودال کوچک زیر فنس اطراف کلینیک کنده و گریخته است. او به‌خاطر مهارتش در فرار، به هودینی معروف شده و بین مردم، محبوبیت زیادی دارد.

صابون خوری  برای فروش بیشتر!

مدیر یک کارخانه صابون‌سازی، برای اینکه اثبات کند محصولاتش طبیعی است، دست به‌کار عجیبی زده و یکی از این صابون‌ها را خورده است! در فیلمی که در چین حسابی دست به‌دست شده، این مرد در حالی دیده می‌شود که یکی از صابون‌های این شرکت را گاز می‌زند و می‌خورد. در همین حال صدای او هم شنیده می‌شود که درباره طبیعی بودن این صابون صحبت می‌کند و با هدف اثبات ادعایش آن را گاز می‌زند. او با چند گاز، تمام صابون را می‌خورد و بعد با آب آن را کاملا قورت می‌دهد. این کار، باعث شده مردم در چین حسابی این مدیر کارخانه را مسخره کنند و جوک‌های زیادی درباره این کار او در فضای مجازی پخش شده است. مدیر این کارخانه گفته که این صابون، هیچ آسیبی به انسان وارد نمی‌کند و مزه چربی گوسفند و گوساله می‌دهد. او گفته است: «خوردن آن هیچ اثر جانبی ندارد و مطلقا آسیبی به بدن وارد نمی‌کند. وقتی که صابون وارد بدن شما شود، به روغن و چربی تبدیل می‌شود.» کاربران حسابی این صحبت‌های او را دست گرفته‌اند و به شوخی گفته‌اند که مردم می‌توانند این صابون را هم در حمام بگذارند و هم در آشپزخانه تا هم با آن خود را بشویند و هم وقتی غذایی درست نکرده‌اند، آن را به‌عنوان فست فود بخورند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید