2پلتفرم اینترنتی حملونقل همزمان با دومین روز از بازگشایی مدارس، دچار اختلال شدند که بهگفته برخی کاربران، بیش از 2ساعت به طول انجامید.
طبق اعلام برخی کاربران، صبح روز گذشته و همزمان با آغاز ترافیک نخستین روز سال تحصیلی و افزایش درخواستها، تاکسیهای اینترنتی با اختلال در سرویسدهی مواجه بودند.بر این اساس در یکی از این اپلیکیشنها، بروز مشکل در محاسبه قیمت مشاهده شده و در اپلیکیشن دیگر هم خطای اختلال اینترنت اعلام شد.
بهگزارش همشهری، در طول روز گذشته این اختلال همچنان مشاهده میشد؛ هرچند به حداقل رسید. تا زمان نگارش این خبر، هیچیک از این دو تاکسی اینترنتی رسما توضیحی درباره این اتفاق منتشر نکردند. با این حال، یکی از تاکسیهای اینترنتی با ارسال پیامی به خانوادهها اعلام کرده بود که ارائه سرویس تا روز ۱۰مهرماه امکانپذیر نیست. درحالیکه این شرکت قرار بود از سوم مهرماه سرویس مدرسه داشته باشد.بنابراین احتمال دارد که ارائهنشدن این سرویس باعث افزایش درخواستها و در نتیجه اختلال در تاکسیهای اینترنتی شده باشد.
حالا این شرکت طی اطلاعیهای اعلام کرده است که ارائه سرویس مدرسه به دانشآموزان، از امروز (4مهر ماه) بهصورت تدریجی آغاز میشود و طی روزهای آتی تا دهم مهرماه، ادامه پیدا خواهد کرد.
ارسال پیام و عدمارائه سرویس طی روز گذشته باعث نارضایتی و سردرگمی خانوادهها شد، بهطوری که پدر و مادرها مجبور شدند خودشان فرزندان را به مدرسه ببرند و برای برگشت آن هم با مشکل مواجه بودند. بهگفته روابطعمومی این شرکت، مهمترین دلایل تأخیر در ارائه سرویس، افزایش چشمگیر درخواستهای والدین طی هفته آخر شهریور و غیرقطعیبودن ساعات مدارس تا لحظات آخر و درخواستهای متعدد والدین برای تغییر ساعات بوده است. این شرکت اعلام کرده که برای نهاییکردن سرویس مدرسه تپسی و تخصیص راننده، لازم است کل درخواستها براساس مسیر رفت و برگشت و ساعت مدارس بررسی شود و دانشآموزانی که بیشترین همسانی را در این موارد باهم دارند، در یک سرویس قرار داده شوند. بر همین اساس، تغییراتی که پیش از این گفته شد، ارائه سرویس را با تأخیر مواجه کرد.
سه شنبه 4 مهر 1402
کد مطلب :
203816
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/BgvQn
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved