• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 30 خرداد 1397
کد مطلب : 20364
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   مشکل میدان شهدای کرج

100 متر بلوار از میدان شهدای کرج به سمت خیابان فروغی ساخته شده است. 3 سال است که یک باند این بلوار از سمت فروغی به سمت میدان مسدود است و اهالی ساکن در این منطقه دچار مشکل شده‌اند. از مسئولان می‌خواهیم به این وضع رسیدگی کنند. تکلیف حقوق شهروندی چه می‌شود؟
اهالی میدان شهدا از البرز

   زمین خالی در قم

2 قطعه زمین خالی بزرگ در منطقه نیروگاه، بلوار شاهد شرقی، بین کوچه بیست و چهارم و بیست و ششم وجود دارد که تبدیل به زباله‌دانی شده است. معتادان هم در این زمین‌های خالی اتراق می‌کنند و بارها پیش آمده   که در این منطقه درگذشته‌اند. از مسئولان درخواست می‌کنم این زمین‌ها را تبدیل به بوستان کنند تا هم کمبود فضای سبز منطقه جبران شود و هم مشکل یادشده رفع شود.
یک شهروند از قم

   اعتبار اشتغال روستایی

استاندار همدان بارها گلایه کرده است که مردم از اعتبار اشتغال روستایی استقبال نمی‌کنند و به دنبال دریافت آن نیستند. پس چرا ما روستاییان هر بار برای دریافت وام مراجعه می‌کنیم با موانع جدی روبه‌رو می‌شویم و در نهایت اعتباری به ما اختصاص پیدا نمی‌کند؟
اقبال‌پور از همدان

   مشکل پیاده‌روهای ساری

از ساری تماس می‌گیرم. پیاده‌روهای خیابان اصلی مثل صبا و 15 خرداد خیلی کنده‌کاری شده و خراب است. این مسیرها برای تردد شهروندان به‌ویژه سالمندان مشکل‌آفرین است.
حسینی از مازندران

   حقوق معوقه رفتگران اسلام‌آباد غرب

رفتگران اسلام‌آباد غرب حدود 5 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند. شهرداری اسلام‌آباد هم بدهی زیادی دارد. لطفا مسئولان به مشکلات این قشر رسیدگی کنند.
یک شهروند از کرمانشاه

  اجاره سنگین خانه

در یکی دو ماه گذشته قیمت اجاره‌بها افزایش قابل توجهی یافته است. از سوی دیگر قیمت‌ها کاملا سلیقه‌ای اعلام می‌شود و گویا هیچ مرجع قانونی برای رسیدگی به این موضوع وجود ندارد. تکلیف ما مستاجران که ناچار به جابه‌جایی هستیم، چه می‌شود؟ مگر مردم چقدر درآمد دارند که بخش زیادی از آن را صرف اجاره‌خانه کنند؟
یک شهروند از آذربایجان شرقی

این خبر را به اشتراک بگذارید