• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 30 شهریور 1402
کد مطلب : 203600
+
-

اخبار کوتاه

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: تغییر محل تامین ارز گوشی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار صرفا به «ارز صادراتی غیر» در سامانه جامع تجارت اعمال شود.
رئیس انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار با اشاره به اینکه نوشت‌افزار به‌طور ۱۰۰‌درصد در داخل تولید و اقلامی مثل روان‌نویس، تراش و برخی اقلام دیگر عمدتا وارداتی هستند، گفت که چند برابر مصرف داخل و حتی تولید، مداد و ماژیک قاچاق در سطح عرضه وجود دارد.
روزنامه یونهاپ کره‌جنوبی گزارش داد: تهران در حال بررسی دریافت سود از بانک‌هایی است که 6میلیارد دلار از دارایی‌های ایران را به‌علت تحریم‌های آمریکا نگهداری کرده و مانع از انتقال آن به تهران شده بودند.
دبیر کانون بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری خصوصی گفت: خود وزارت راه و شهرسازی عامل کندی ارائه تسهیلات مسکن بوده، زیرا سامانه معرفی متقاضیان را در موعد مقرر ایجاد نکرد.
سیدمهدی حسینی، کارشناس ارشد انرژی گفت: پیش‌بینی اینکه قیمت نفت به بالای ۱۰۰دلار هم برسد، دور از ذهن نیست اما درهرحال فاکتورهایی که بتوانند قیمت‌ها را برای انتخابات کنترل کنند، داستان را تاحدی عوض می‌کند.
معاون وزیر راه‌وشهرسازی درباره تصمیم‌گیری درباره انجام پروازهای ارمنستان و آذربایجان گفت: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا پروازهای ارمنستان و آذربایجان برای بازه زمانی کوتاه متوقف شده است.
سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع بیماری مشترک دام و انسان در طول سال به افراد توصیه می‌شود که از خرید گوشت کنار جاده به سبب نبود نظارت اجتناب کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید