• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 29 شهریور 1402
کد مطلب : 203396
+
-

قربانیان انفجار شادگان 4نفر شدند

کوتاه از حادثه
قربانیان انفجار شادگان 4نفر شدند

یک روز پس از حادثه انفجار گاز در خانه‌ای در شادگان شمار قربانیان این حادثه به 4نفر افزایش یافت.
به گزارش همشهری، این انفجار صبح دوشنبه 27شهریورماه در خانه‌ای در خیابان پاسداران شادگان اتفاق افتاد و موحب تخریب 2خانه شد. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که امدادگران در محل حادثه حاضر شدند و ابتدا پیکر بی‌جان زن و مردی را از زیر آوار بیرون کشیدند و در ادامه موفق شدند دختری نوجوان را که به‌شدت مصدوم شده بود از زیر آوار بیرون بکشند. در نهایت جسد زن دیگری نیز از زیر آوار خارج شد و شمار تلفات این حادثه که ناشی از نشت گاز بود به 3نفر رسید.
گزارش‌های رسیده درباره وضعیت دختر نوجوان از وخیم بودن شرایط او حکایت داشت. پزشکان بیمارستان همه تلاش خود را برای نجات جان او انجام دادند اما سرانجام او صبح دیروز (سه‌شنبه) روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.
نورالله طاهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان در این‌باره گفت: پزشکان بیمارستان گلستان اهواز برای نجات جان دختر نوجوانی که زنده از زیر آوار بیرون کشیده شده بود تلاش زیادی انجام دادند اما او در نهایت به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد تا تعداد جان باختگان این حادثه به 4 نفر برسد.
او ادامه داد: این دختر، در خانه مجاور زندگی می‌کرد که در پی انفجار گاز، منزل‌شان دچار آسیب جدی شد و در نهایت جانش را از دست داد. یکی دیگر از قربانیان نیز رهگذر بود که هنگام عبور او از خیابان این انفجار اتفاق افتاد.

این خبر را به اشتراک بگذارید