• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 29 شهریور 1402
کد مطلب : 203390
+
-

اعتراف به یازدهمین قتل

کلثوم، قاتل سریالی مازندران که شوهران صیغه‌ای‌اش را برای تصاحب اموال‌شان به قتل می‌رساند، در تازه‌ترین اعترافاتش به قتل 4نفر دیگر نیز اقرار کرد تا تعداد قتل‌هایی که مرتکب شده به 11فقره افزایش پیدا کند.
به گزارش همشهری، این زن 56ساله حدود 3هفته قبل به جرم قتل همسر صیغه‌ای‌اش در محمودآباد مازندران دستگیر شد. شوهر او مردی ۸۲ساله بود که ابتدا تصور می‌شد به‌دلیل سکته جانش را از دست داده اما در ادامه معلوم شد که او توسط همسر صیغه‌ای‌اش که با مهریه 500میلیون تومانی به عقد موقت او درآمده بود، به قتل رسیده است.
وقتی این زن به این اتهام تحت بازجویی قرار گرفت، در اعترافاتی هولناک گفت که در سال‌های اخیر در شهرهای مختلف مازندران ازجمله محمودآباد، جویبار، بابل، نکاء و... با 13مرد، یکی پس از دیگری به‌طور موقت ازدواج کرده و پس از مدت کوتاهی زندگی با هر یک از آنها، 7نفرشان را با خوراندن قرص یا حل کردن آن در نوشیدنی به قتل رسانده و اموال‌شان را تصاحب کرده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که او در این سال‌ها یک دختر و یک پسر به دنیا آورده که پسرش مدتی قبل فوت شده و دخترش نیز پس از دستگیری او به‌دنبال کارهای مادرش است؛ غافل از اینکه پدر او نیز یکی از قربانیان کلثوم است.
از آنجا که ممکن بود این قاتل سریالی افراد بیشتری را به قتل رسانده باشد، تحقیقات از او ادامه یافت تا اینکه او به قتل 4نفر دیگر از همسرانش اعتراف کرد تا تعداد قربانیان او به11نفر برسد. او در تازه‌ترین اعترافاتش گفت: هنگام قتل شوهرانم به من جنون دست می‌داد. در این مدت به‌طور دقیق نمی‌دانم که با چند نفر ازدواج کردم اما فکر می‌کنم حدود 15نفر بودند. من با هر کدام از آنها بین 20روز تا 2سال زندگی‌ می‌کردم و در فرصتی مناسب قرص‌ها را در آب، دوغ یا نوشابه حل کرده و به خوردشان می‌دادم.
او درباره اموالی که از قربانیان نصیبش می‌شد، گفت: از یکی 75میلیون، از دیگری 240میلیون و از یکی دیگر تعدادی سکه و... از هرکدام مبلغی پول گیرم می‌آمد و بعد با فرد دیگری ازدواج می‌کردم.
براساس این گزارش، هم ‌اکنون این قاتل سریالی در بازداشت به سر می‌برد و بازجویی‌ها از او ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید