• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 27 شهریور 1402
کد مطلب : 203215
+
-

جهان مقاومت

عربستان عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را متوقف کرد

عربستان سعودی تمام مذاکرات عادی‌سازی با تل‌آویو را به‌خاطر ماهیت تندروی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‎ صهیونیستی به حالت تعلیق درآورده است. به‌گزارش عرب‌نیوز، درحالی‌که برخی منابع اسرائیلی از قریب‌الوقوع بودن عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو خبر داده بودند، منابعی در دفتر نتانیاهو می‌گویند که عربستان به دولت آمریکا اطلاع داده مذاکرات را به حالت تعلیق درآورده است.

انهدام باند تروریستی خطرناک در عراق
یک باند تروریستی که قصد عملیات انتحاری در مواکب حسینی در عراق را داشت منهدم شد. به‌گزارش منابع خبری وابسته به دفتر نخست‌وزیری عراق، اعضای این باند تروریستی قصد عملیات انتحاری در موکب‌های حسینی، مراکز خرید و مراکز پلیس را داشتند که به‌دست نیروهای سازمان اطلاعات عراق به دام افتادند. اعضای این باند برای ساخت بمب و کمربندهای انتحاری آموزش دیده بودند.

تل‌آویو با چالش‌های پیچیده‌ای روبه‌رو است
رئیس پیشین واحد اطلاعات داخلی رژیم‌صهیونیستی درباره چالش‌هایی که تل‌آویو سال آینده با آن مواجه خواهد بود، هشدار داده و گفته است که سال2024 اسرائیل با چالش‌های پیچیده‌ای روبه‌رو می‌شود که حتی مدیریت کردن آنها نیز تبعات سنگینی درپی خواهد داشت. به‌گزارش خبرگزاری شهاب، تامیر هایمن اذعان کرده شاید تل‌آویو توان مهار چالش‌ها را داشته باشد اما پیامدهای فاجعه‌باری به همراه دارد که می‌تواند این رژیم را به‌شدت ناتوان کند.

حزب‌الله: دوره دخالت صهیونیست‌ها در لبنان به سر آمده است
معاون دبیرکل حزب‌الله با تأکید بر بی‌اثر بودن کمپین‌های تحریک‌آمیز علیه مقاومت اعلام کرد دوره دخالت رژیم‌صهیونیستی در زندگی مردم لبنان سر آمده و مقاومت همواره محافظ کشور است. شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه نعمت‌های حضور مقاومت در لبنان و منطقه بی‌شمار است گفته قدرت ما در داخل لبنان و در مقابله با دشمن صهیونیستی، به هم پیوسته بوده و ما هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید