• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 شهریور 1402
کد مطلب : 203214
+
-

جهان‌نما/اعتصاب کارگران شرکت‌های خودروسازی در آمریکا


کارگران 3شرکت خودروسازی فورد، جنرال موتورز و استلانتیس در آمریکا دست از کار کشیده و به خیابان‌ها آمدند. به‌گزارش ان‌بی‌سی‌نیوز، مهم‌ترین اختلاف میان اتحادیه‌های کارگری و شرکت‌های خودروسازی رد درخواست افزایش دستمزدها بوده است. این برای نخستین بار در تاریخ آمریکا است که نزدیک به 12هزار و 700کارگر صنعت خودروسازی در اعتراض به شرایط شغلی و پایین بودن حقوق‌هایشان دست از کار کشیده‌اند.

سیلاب شدید جنوب فرانسه را برد

 وقوع سیلاب شدید در جنوب فرانسه باعث شده تا در این مناطق وضعیت هشدار قرمز اعلام شود. به‌گزارش فرانس24، مقامات شهرستان «ارو» پس از وقوع بارندگی شدید و سیل‌آسا در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام کردند. بالا آمدن سطح آب پس از بارندگی شماری از جاده‌های این استان را مسدود کرده و در برخی نقاط هم موجب رانش زمین شده است. شهرستان ارو در مرز با اسپانیا قرار دارد.

سقوط هواپیما در برزیل 14کشته برجای گذاشت

هوای توفانی در شهر توریستی بارسلوس واقع در ایالت آمازوناس برزیل باعث شد که یک هواپیما روز شنبه هنگام فرود آمدن سقوط کند و 14 نفر کشته شوند. به گزارش یورو نیوز، هیچ‌کدام از سرنشینان این هواپیما زنده نماندند. براساس بیانیه دولت ایالتی، همه مسافران این هواپیما مردان برزیلی بودند که برای ماهیگیری ورزشی به منطقه سفر می‌کردند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید