• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 27 شهریور 1402
کد مطلب : 203177
+
-

عامل قتل 2خیاط در کرمانشاه صحنه جنایت را بازسازی کرد

بازگشت قاتل به محل جنایت

جنایی
بازگشت قاتل به محل جنایت

مرد مغازه‌داری که در جریان جنایتی هولناک 2خیاط را که در همسایگی‌اش کار می‌کردند با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، بعد از دستگیری به محل وقوع جنایت بازگردانده شد و ضمن بازسازی صحنه قتل، جزئیات بیشتری از حادثه را بازگو کرد.
به گزارش همشهری، ظهر روز 23شهریور‌ماه امسال در جریان تیراندازی در مجتمعی تجاری در محله مسکن کرمانشاه 2خیاط در مغازه‌شان به قتل رسیدند. آنطور که شواهد نشان می‌داد، متهم به قتل یکی از کسبه مجتمع تجاری بود. او از مدت‌ها قبل با قربانیان دچار اختلاف شده بود و پیش از آن چند مرتبه با یکدیگر درگیر شده بودند.  با گذشت 36ساعت از وقوع جنایت، متهم در  یکی از شهرهای مرکزی کشور دستگیر و به کرمانشاه منتقل شد. او در بازجویی‌های مقدماتی به جنایتی که مرتکب شده بود، اعتراف کرد و روز گذشته (یکشنبه) برای بازسازی صحنه قتل توسط مأموران به محل جنایت منتقل شد. او در برابر بازپرس جنایی کرمانشاه نحوه ارتکاب قتل را توضیح داد و گفت: از حدود 7سال قبل با 2مقتول اختلاف صنفی داشتم. برای اینکه آنها را بترسانم، یک قبضه اسلحه کلت کمری خریده بودم و در مغازه‌ام نگهداری می‌کردم. او ادامه داد: اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه ظهر پنجشنبه دوباره با هم درگیر شدیم. یکی از آنها ابتدا با چوب به بازوی من زد، طوری که از شدت ضربه روی زمین افتادم. سپس داخل مغازه رفتم و خواستم اسلحه را بردارم، اما پشیمان شدم و بیرون آمدم. نفر دوم ایستاده بود که او هم با عصبانیت می‌خواست میانجیگری کند، این بار داخل مغازه رفتم و اسلحه را برداشتم و به نفر اول 3 تا 4تیر و به نفر دوم 4 تا 5تیر شلیک کردم و از آنجا گریختم.
متهم به قتل در ادامه درباره مقصدش بعد از فرار گفت: ابتدا اسلحه را به رودخانه انداختم و بعد از آن به مرزهای شمال غربی فرار کردم و می‌خواستم از کشور خارج شوم، اما عذاب وجدان داشتم. به همین دلیل پشیمان شدم و به یکی از شهرهای مرکزی رفتم و در آنجا مخفی شدم. قصدم این بود که خودم را تسلیم کنم اما زودتر از آن دستگیر شدم و حالا پشیمان هستم. نیت من فقط ترساندن آنها بود اما نمی‌دانم چطور شد که شلیک کردم و این حادثه اتفاق افتاد.
امیرحیدر محمدی، بازپرس جنایی کرمانشاه نیز درباره اتهامات این متهم گفت:‌ متهم به ارتکاب قتل 2نفر اقرار کرده و تحقیقات تکمیلی در این‌ پرونده ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید