• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 27 شهریور 1402
کد مطلب : 203163
+
-

گرینویچ

قهر 11ساله با خواب

بی‌خوابی، حتی برای چند شب، می‌تواند کشنده باشد اما نه برای زنی که با خواب قهر کرده است؛ این زن 36ساله ویتنامی، بیش از یک دهه است که دچار بی‌خوابی شده و در تمام این سال‌ها، یک ثانیه هم به خواب نرفته. این خانم به‌خاطر این بیماری خاص که او را 11سال است بیدار نگه داشته، حسابی هم در کشورش به شهرت رسیده و بحث داغی درباره وضعیت زندگی او در شبکه‌های اجتماعی در‌گرفته است. او گفته 11سال پیش به یک گریه بی‌اختیار و بی‌امان گرفتار شد و بعد از اینکه گریه اش تمام شد، بی‌خوابی به سراغش آمد و همچنان ادامه دارد. او شب‌ها که همسر و فرزندانش خواب هستند، دراز می‌کشد و چشم‌هایش را ‌می‌بندد تا بدنش استراحت کند اما از خواب خبری نیست.

نمایش چکشی آدم‌آهنی

یک مرد کوبایی که لقب مرد آهنی را به‌خود اختصاص داده، روزانه بیش از هزار بار با چکش به بدن خود ضربه می‌زند و از این راه امرار معاش می‌کند. این مرد 32ساله که به‌خاطر عضلات و قدرت بدنی‌اش شهرت دارد، در سال‌های اخیر با این کار نمایش می‌دهد و البته به شهرت زیادی هم رسیده است. ازجمله نمایش‌های خیابانی او، بلندکردن اجسام سنگین و آدم‌هاست اما یک کار ویژه او که حسابی سروصدا به پا کرده، ضربات سنگین چکش به دست‌ها و پاهایش است. این مرد در نمایش‌هایش روزی بیش از هزار بار این کار را می‌کند و با چکش به مچ، ساعد و ساق پایش ضربات سنگین وارد می‌کند. او حتی از تماشاچیان هم می‌خواهد این کار را انجام بدهند تا ثابت کند چکش واقعی است.

تقلب انسانی در امتحان آیین‌نامه

یک مرد در بلژیک چنان از ردشدن‌های پشت سر هم در امتحان آیین‌نامه رانندگی کلافه شده بود که در یک عملیات کلاهبرداری بزرگ، یک نفر دیگر را به جای خود سر جلسه فرستاد. البته این ترفند جواب نداد و او حالا نه تنها قبول نشده که با اتهام کلاهبرداری هم مواجه شده است. این مرد غنایی که تازه به بلژیک مهاجرت کرده، در کشور خودش گواهینامه گرفته بود اما کارش در بلژیک گره خورده و در یک سال گذشته، 12بار در امتحان کتبی آیین‌نامه رد شده بود. در نهایت او مرد دیگری را که شبیه خودش بود،‌ اجیر کرد تا به جایش امتحان بدهد اما مراقب‌های جلسه امتحان، زرنگ‌تر از این حرف‌ها بودند و خیلی زود متوجه این تقلب شدند و حالا ممکن است مرد غنایی، به یک سال زندان محکوم شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید