• شنبه 9 تیر 1403
  • السَّبْت 22 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 29
یکشنبه 26 شهریور 1402
کد مطلب : 203136
+
-

با مردم

شهر مشهد سونوگرافی شبانه‌روزی ندارد
کلانشهر مشهد یک مرکز مجهز به سونوگرافی شبانه‌روزی ندارد که درصورت وجود بیمار بدحال بتوان او را به آنجا برد. روز 22شهریورماه مرکز شبانه‌روزی پارسیان را به ما معرفی کردند که آنجا هم گفتند شبانه‌روزی نیست؛ درحالی‌که روی کارت‌های تبلیغاتی‌اش نوشته بود شبانه‌روزی. تا 8 صبح با بیمار بدحال در انتظار نشستیم. واقعا مرکز استان و کلانشهری در ابعاد مشهد نباید یک مرکز سونوگرافی شبانه‌روزی داشته باشد؟
میررضوی از مشهد

روستای مرتضی‌گرد فضای سبز ندارد
روستای مرتضی‌گرد که در نزدیکی منطقه19 تهران در مجاورت بزرگراه آزادگان - محدوده غرب به شرق - واقع شده، هیچ فضای سبزی ندارد. این در حالی است که تعداد اهالی این روستا به 40هزار نفر می‌رسد. یقینا نبود فضای سبز در شرایط آب و هوایی این منطقه در روحیه ساکنان تأثیر منفی خواهد داشت. از مسئولان شهرداری این منطقه درخواست داریم تا فضای سبزی متناسب با اقلیم این روستا طراحی و احداث کنند.
گلدشتی از مرتضی‌گرد

وضعیت آسفالت مسیرهای اصلی شهر گیلان نامناسب است
وضعیت نامناسب آسفالت مسیرهای اصلی شهرهای گیلان مثل تالش، رضوانشهر و بندر انزلی بارها موجب تصادف خودروها شده است. از طرفی این وضعیت برای رانندگانی که به‌طور مرتب در بین این شهرها تردد می‌کنند بسیار آزاردهنده است و به ‌خودروها آسیب جدی وارد می‌کند. بارها این مشکل را گزارش کرده و اطلاع داده‌ایم، اما متأسفانه هیچ اقدامی در جهت اصلاح آن صورت نگرفته است. با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی و بارش‌های طولانی و فراوان در این منطقه درخواست داریم تا مسئولان ذیربط هر چه زودتر این مشکل را مرتفع کنند.
رستگار از بندر انزلی

آب‌گرفتگی فاضلاب روباز کوی فرهنگیان اهواز ادامه دارد
بارها در مورد آب‌گرفتگی فاضلاب روباز کوی فرهنگیان یک خیابان‌های شقایق و بنفشه با شهرداری و شرکت آبفای اهواز مکاتبه کرده یا حضورا تقاضا کرده‌ایم نسبت به ساماندهی این فاضلاب اقدام شود. متأسفانه تاکنون شهرداری منطقه3 اهواز اقدامی نکرده  و سر ریز شدن فاضلاب روباز، باعث شده آب خروجی وارد خیابان شود و مشکلات متعددی برای اهالی و کسبه محل ایجاد شود. تابستان به پایان رسیده، اما  این مشکل همچنان باقی‌است؛ از مسئولان تقاضا داریم به این وضع پایان دهند.
محروقی از اهواز

 

این خبر را به اشتراک بگذارید