• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 26 شهریور 1402
کد مطلب : 203077
+
-

جنایت هولناک در ساختمان نیمه‌کاره

نگهبان ساختمان نیمه‌کاره‌ای در پایتخت که در جنایتی هولناک 2کارگر افغانستانی را به قتل رسانده و متواری شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است.
به گزارش همشهری، صبح جمعه به قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید که در ساختمانی نیمه‌کاره در خیابان فرحزادی، 2کارگر افغانستانی به قتل رسیده‌اند.
به‌دنبال این تماس، قاضی جنایی و تیمی از کارآگاهان آگاهی، راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد، یکی از کارگران در حالی که در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره ای در خواب بوده، هدف حمله قاتل قرار گرفته و با ضربات چاقو کشته شده است. کارگر دیگر نیز در طبقه همکف در حال اصلاح صورت خود بوده که هدف حمله قرار گرفته و او نیز به قتل رسیده است.
تیم جنایی در ادامه به تحقیق از کارگری پرداخت که ماجرای این حادثه را به پلیس گزارش کرده بود. او گفت: من از یک هفته قبل در این ساختمان مشغول به‌کار شدم. اما از همان موقع متوجه اختلافات میان نگهبان ساختمان و مقتولان شدم. نگهبان ساختمان ظاهرا از مدت‌ها قبل با مقتولان بر سر مسائل سیاسی داخل افغانستان و حکومت طالبان اختلاف داشته و بارها با آنها درگیر شده بود اما هربار درگیری میان آنها با وساطت پیمانکار تمام می‌شده است. وی ادامه داد: شب قبل از حادثه به‌دلیل اینکه زیر ستون‌های اصلی ساختمان را بتن‌ریزی کرده بودیم، باید صبح زود بیدار می‌شدم و کارهایم را انجام می‌دادم. وقتی می‌خواستم
صبحانه ام را تهیه کنم، اجساد مقتولان را دیدم و وحشت زده با پیمانکار و پلیس تماس گرفتم. اظهارات مرد جوان در حالی بیان می‌شد که بررسی‌ها نشان می‌داد نگهبان ساختمان که او نیز جوانی افغانستانی است، پس از این حادثه گریخته و ناپدید شده است. به این ترتیب با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای بازداشت او آغاز شده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید