• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 21 شهریور 1402
کد مطلب : 202842
+
-

عدد خبر/ 560 میلیون‌دلار ‌

ناظر گمرکات آذربایجان شرقی از صادرات ۵۶۰ میلیون دلار کالا از طریق گمرکات آذربایجان شرقی به ۹۰کشور جهان در 5 ماهه نخست سال‌جاری خبر داد. به گزارش ایرنا، لیلی اورنگی افزود: در 5 ماهه نخست امسال بیش از یک میلیون تن کالا از گمرکات آذربایجان شرقی به خارج از کشور صادر شده که این میزان کالای صادراتی نسبت به‌مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن ۱۸درصد افزایش یافته و از حیث ارزش دلاری تغییری نکرده است.

127000 خانه  
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به جذب ۶۴ درصدی اعتبار ملی مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان گفت: امسال از محل اعتبار ملی مقاوم‌سازی ۷۶۰۰خانوار روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند و به‌صورت میانگین ۲۰۰میلیون تومان برای ساخت مسکن مقاوم روستایی دریافت کرده‌اند.  به گزارش ایسنا، بیک مداح افزود: درمجموع ۱۲۷هزار واحد مسکونی در روستاهای سیستان و بلوچستان مقاوم‌سازی‌ شده است.

3000 تن  
مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه سیاست حمایتی دولت تولید محصولات کشاورزی است، گفت: بیش از ۳هزار تن برنج پرمحصول خریداری شده است. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران، عباسعل وفائی‌نژاد اظهار کرد: تاکنون 66میلیاردو450میلیون تومان مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شده است.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید