• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 18 شهریور 1402
کد مطلب : 202498
+
-

جهان مقاومت

هشدار وزارت جنگ اسرائیل؛ منطقه آتش‌ می‌گیرد
مقامات مسئول در وزارت جنگ و نهادهای امنیتی رژیم‌صهیونیستی درباره تبعات مواضع افراطی کابینه کنونی این رژیم به‌ویژه اقدامات «ایتمار‌بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی هشدار داده و اعلام کردند این مواضع، موجب شعله‌ور شدن همه جبهه‌ها خواهد شد. تبعات اقدامات افراطی کابینه فعلی رژیم‌صهیونیستی ازجمله تشدید شرایط طاقت‎فرسای زندانیان فلسطینی، حتی منتقدان صهیونیست را نگران کرده و نسبت به تبعات چنین اقداماتی هشدار می‌دهند.

خلبانان صهیونیست: نتانیاهو را به آمریکا نمی‌بریم
برای سومین‌بار خلبان‌های بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند که حاضر به هدایت هواپیمای حامل نخست‌وزیر این رژیم برای سفر به نیویورک نیستند. به‌گزارش وبگاه خبری عرب ۴۸، خلبانان شرکت هواپیمایی «ال عال» اعلام کرده‌اند حاضر نیستند هواپیمایی که قرار است بنیامین نتانیاهو را برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک ببرد، هدایت کنند.

سخنان عباس درباره هولوکاست، لندن را برآشفت
وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای خشم لندن به اظهارات محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، درباره افسانه بودن ماجرای هولوکاست را نشان داد. در بیانیه وزارت خارجه انگلیس، کشوری که یکی از بنیانگذاران اصلی رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌رود، آمده که سخنان یهودستیزانه عباس را محکوم می‌کند.

پکن روابط با ونزوئلا را تزلزل‌ناپذیر خواند
«نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در ادامه گسترش روابط دیپلماتیک این کشور با وجود فشارهای گسترده آمریکا و اروپا، قرار است به‌زودی به چین سفر کند.
به نوشته خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه چین دیروز (جمعه) اعلام کرد که مادورو از تاریخ هشتم تا چهاردهم سپتامبر به پکن سفر خواهد کرد که نشانه‌ای از تعامل مجدد بین 2کشور در بحبوحه تشدید تنش‌های غرب با هر دوطرف است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید