• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 14 شهریور 1402
کد مطلب : 202213
+
-

لئو کنار لئو

عکس خبر
لئو کنار لئو

لیونل مسی با 2پاس‌گل که یکی از ‌آنها برای آلبا ارسال شده بود، به اینترمایامی کمک کرد تا در دوره حضور او همچنان بدون شکست بماند و دومین پیروزی‌اش را در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا به‌دست آورد. لئوناردو دی‌کاپریو و کلی ستاره بزرگ هالیوود و ورزش آمریکا برای تماشای لئو به  ورزشگاه BMO لس‌آنجلس رفته بودند. ستاره‌هایی مثل جیمز هاردن (بسکتبالیست)، دی‌کاپریو (بازیگر)، سلنا گومز (بازیگر و خواننده)، لبرون جیمز (بسکتبالیست)، مجیک جانسون (بسکتبالیست سابق)، کینگ باخ (کمدین)، جرارد باتلر (بازیگر)، کانی بریتون (بازیگر)، جیم کمیل (بازیگر)، تام هالند (بازیگر)، تام الیس (بازیگر)، شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل، ویل فارل (کمدین و بازیگر)، توبی مگوایر (بازیگر)، اوون ویلسون (کمدین) و ... این بازی را از نزدیک تماشا کردند. حضور ویل فارل در جایگاه ویژه خیلی‌ها را به غلط انداخته بود که نکند جو بایدن هم برای تماشای مسی به ورزشگاه آمده است اما این یک شباهت ظاهری و از دور بود.
    مسی با 2پاس گلی که ثبت کرد، به سیصدوشصت‌ویکمین پاس گل خود رسید و بالاتر از فرانس پوشکاش کبیر به‌تنهایی در صدر فهرست بهترین گلسازان تاریخ فوتبال در بازی‌های رسمی جای گرفت؛ مسی 361، پوشکاش 359و یوهان کرویف 358پاس گل.
    مسی در سال 2023تا اینجا 12پاس‌گل داده؛ مارسی (2)، برست، کوراسائو، نیس، آنژه، اوسر، آتالانتایونایتد و سینسیناتی (2)، لس‌آنجلس اف‌سی (2) که چون در فرانسه و آمریکا بازی می‌کرده، هیچ‌کدام از پاس‌گل‌ها در بازی‌های خیلی مهم ثبت نشده است.
    با ورود مسی به اینترمایامی این تیم در 11بازی، 30گل وارد دروازه رقبا کرده که این اثر مسی است.
    خود مسی در این 11بازی توانسته 11گل و 5پاس‌گل ثبت کند؛ یک گل زده در هر بازی و تأثیرگذاری روی تقریبا 1.5گل در هر مسابقه.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید