• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 12 شهریور 1402
کد مطلب : 202063
+
-

کوتاه از حادثه

مرگ 19زائر در تصادف
به‌دنبال برخورد 2 دستگاه ون در محور کاظمین به سامرا، 19نفر جان باختند که از این تعداد، 12نفرشان زائر ایرانی بودند.
به گزارش همشهری، این تصادف ساعت 23:30جمعه دهم شهریور اتفاق افتاد. آن شب 2 دستگاه ون که حامل زائران ایرانی، افغانستانی و عراقی بود در محور کاظمین به سامرا در حومه شهر بلد، با یکدیگر برخورد کردند.
به‌گفته رئیس مرکز کنترل عملیات هلال احمر در کشور عراق، در این حادثه 19زائر جان باختند و 11نفر مصدوم شدند. از 19فوتی این حادثه، 12نفر ایرانی، 4نفر افغانستانی و 3نفر عراقی بودند. اشکان موسوی، مدیر روابط‌عمومی جمعیت
 هلال احمر در این‌باره گفت: اکثر مصدومان و جان‌باختگان این حادثه از شهر اصفهان بودند. موسوی افزود: جان‌باختگان در حال حاضر در سردخانه بیمارستان بلد هستند که پس از صدور گواهی فوت، اجسادشان به کشور منتقل خواهد شد.

معمای جسد مردی در دانشگاه
پیداشدن جسد مردی که یک ماه از مرگش می گذشت در محوطه یکی از دانشگاه‌های تهران،‌تیم جنایی را با یک معما  روبه‌رو کرده است. به گزارش همشهری، ساعت 8صبح دیروز به قاضی وحید ناصری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد مردی جوان در محوطه یکی از دانشگاه‌های تهران پیدا شده است. جسد دچار فساد نعشی شده بود و  حدود 30روز از مرگ مرد جوان می‌گذشت. مرد جان باخته نه دانشجوی دانشگاه بود و نه از کارکنان آنجا. جسد در ساختمان نیمه کاره‌ای که در محوطه دانشگاه در حال ساخت بود، توسط یکی از کارکنان دانشگاه پیدا شده بود. حالا بازپرس جنایی تهران دستور داده تا با بررسی تصاویردوربین مداربسته در اطراف دانشگاه  اسرار این حادثه مرموز رازگشایی شود.

سرقت از همسایه  سارق را لو داد
سارق حرفه‌ای وقتی شناسایی شد که دست به سرقت از خودروی همسایه زد. به گزارش همشهری، سردار علی ولی پورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت:به دنبال سرقت  لوازم داخلی خودرویی در پارکینگ ساختمانی در منطقه ابوسعید، ماموران راهی آنجا شدند.  وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌داد که سرقت از سوی یکی از ساکنان ساختمان صورت گرفته است. همچنین مشخص شد که یکی از ساکنان سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف به جرم قاپ‌زنی و سرقت محتویات خودرو و جعل دستگیر شده است. این مرد در ادامه دستگیر شد و علاوه بر اعتراف به سرقت از خودروی همسایه، به 100فقره سرقت مشابه در 3‌ماه اخیر اشاره کرد  و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید