• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 11 شهریور 1402
کد مطلب : 201903
+
-

نکته بازی/ شیفت کن روی زمستان!

بعد از کش و قوس‌های فراوان و انواع و اقسام اخبار متناقض در مورد انتقال مهدی طارمی به میلان، نهایتا پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات در اروپا بسته شد و از نظر قانونی امکان انتقال مهاجم ایرانی دیگر وجود نخواهد داشت. برخی رسانه‌ها در این مدت هر 5دقیقه یک خبر در مورد طارمی منتشر کردند و میلیون‌ها کلیک گرفتند که طبیعتا از نظر مالی برای‌شان سودمند بوده است. حتما حالا این دوستان ناراحت بسته‌شدن پنجره هستند و احتمالا به قوانین فیفا لعنت می‌فرستند، اما مشکلی نیست، آنها از حالا می‌توانند شیفت کنند روی احتمال انتقال طارمی در زمستان. به‌هرحال آن زمان 6 ماه از قرارداد این بازیکن باقی می‌ماند و انتقالش محتمل‌تر است. شروع کنید هر راست و دروغی را با تیترهای اغراق‌آمیز بنویسید و کلیک‌هایتان را بگیرید.

از اولش معلوم بود
باشگاه تراکتور در اقدامی قابل انتظار در آخرین ساعات پنجره نقل‌وانتقالاتی نام سعید آقایی را از فهرست خود خارج کرد، چرا؟ به این دلیل که آنها یک جای خالی پیدا کنند و بتوانند بعدتر یک بازیکن آزاد، احتمالا در خط حمله جذب کنند؛ جایی که نیاز ضروری به تقویت تیم دارند. آنچه در این اتفاق بر سر آقایی آمد، یک تراژدی تمام‌عیار بود؛ داستانی که از اول می‌شد آخرش را حدس زد. این بازیکن با سابقه چالش با هواداران تراکتور به جمع سرخپوشان تبریزی پیوست و از همان ابتدا آنها گارد بسیار بدی علیه او گرفتند. آقایی بارها اقدام به عذرخواهی کرد اما تلاش‌های او به جایی نرسید و نهایتا این بازیکن از فهرست خط خورد. خب چرا کاری می‌کنید که بعدا پشیمان شوید و حتی همان پشیمانی‌تان هم سودی نداشته باشد؟

کمی خونسرد باش!
ازجمله اتفاقات جذاب و خوب این تابستان برای فوتبال ایران، انتقال سردار آزمون به رم بود. به او در بایرلورکوزن بازی نمی‌رسید و گفته می‌شد شاید به زنیت روسیه برگردد؛ یک پسرفت غم‌انگیز و ناراحت‌کننده. حالا فرض کنید در چنین شرایطی این بازیکن به باشگاهی بزرگ‌تر در لیگی معتبر منتقل شده و پیراهن رم را به تن کرده است. طبیعتا ما خوشحالیم و خودش هم حق دارد ذوق داشته باشد. با این حال به‌نظر می‌رسد بهتر باشد مهاجم ایرانی کمی احساساتش را کنترل کند. از او ویدئویی منتشر شده که در حاشیه تمرینات رم برای اثبات انگیزه‌هایش می‌گوید: «حاضرم برای رم بمیرم.» شاید بهتر بود آزمون می‌گفت با تمام توانم برای پیراهن تیم می‌جنگم یا چنین چیزهایی. ما قبلا در هامبورگ و بایرن‌مونیخ هم نماینده داشتیم و از این حرف‌ها نزدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید