• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 8 شهریور 1402
کد مطلب : 201674
+
-

با مردم

گیلان از زباله پاکسازی شود
بسیاری از تفرجگاه‌ها، مسیرهای بین شهری، کناره‌های جاده و... در گیلان مملو از زباله‌ است. سهم بومی‌ها در این قبیل زباله‌ها ناچیز است و گردشگران این زباله‌ها را کنار جاده‌ها و تفرجگاه‌ها و... رها می‌کنند. وقتی سوار بر خودرو از کنار جاده به سرسبزی‌ها نگاه کنید جز سرسبزی با انبوه زباله‌ها و چهره نازیبای گیلان نیز مواجه می‌شوید که واقعا شرم آور و غم انگیز است. یک برنامه مدون و بزرگ بگذارند و همه کسانی که در گیلان هستند چه گردشگر و چه بومی محدوده حضور خود به شعاع چند متر را پاکسازی کنند. باور کنید کل گیلان پاکسازی خواهد شد. می‌توان این برنامه را در همه شهرهای کشور اجرا کرد.
رضایی از لنگرود

کمربندی شهر ری به قرچک کی احداث می‌شود؟
مسیر شهر ری به قرچک همیشه با ترافیک سنگینی روبه روست و همین موضوع اهالی این مناطق را کلافه و خسته کرده است. سال گذشته بنا شد کمربندی احداث شود تا بخشی از بار ترافیکی این محدوده را کاهش دهد. متأسفانه این پیشنهاد در حد حرف مانده و تاکنون هیچ اقدامی برای آن صورت نگرفته است.از مسئولان درخواست داریم هر چه زودتر نسبت به احداث این کمربندی اقدام کنند تا بخشی از مشکلات ناشی از ترافیک این منطقه حل شود.
عباسعلی از ورامین

پیامک

تشدید نظارت بانک مرکزی بر عملکرد بانک‌ها ضروری است
اگر نظارت بانک مرکزی بر بانک‌ها تشدید شود هم جلوی اختلاس از درون بانک‌ها گرفته می‌شود و هم مچ مشتریان دروغین را می‌گیرند که اینها می‌تواند ایمنی سرمایه‌گذاران بانک‌ها را بیشتر تامین کند و در آینده شاهد تصرفات کمتری در اموال کشور و بانک‌ها توسط افراد اختلاسگر باشیم.
قاعدی از تهران

دهک‌بندی‌ها همچنان غیرعادلانه است
با گذشت چند‌ماه از اعلام زمان اعتراض به پرکردن فرم و ثبت نام، همچنان دهک‌بندی‌ها به روز نشده و عادلانه نیست. چطور ممکن است که صاحبخانه ما با چندین خانه و باغ و آپارتمان و مغازه و ملک در خارج از کشور یارانه دریافت می‌کند، ‌اما من و همسرم که روی هم 15میلیون دریافتی با 7میلیون اجاره خانه و 3 فرزند داریم یارانه نداشته باشیم؟
سمایی از کرمان

میزان بنزین سهمیه‌ای تاکسی‌های اینترنتی کافی نیست
با توجه به میزان تردد تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر، سهمیه 150لیتری بنزین برایشان کفایت نمی‌کند و رانندگان مجبور به خرید بنزین آزاد هستند.درحالی‌که هزینه تعمیر و نگهداری خودرو هم بسیار بالا ست. خواهشمندیم سهمیه بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را افزایش دهید.
رضایت از تهران

پیام
مشکل ورودی عباس آباد از مدرس

از ساعت حدود 4:30 تا 6 در بزرگراه مدرس مسیر شمال به جنوب از ورودی عباس‌آباد به مدرس انبوه خودروهایی که قصد دارند وارد طرح بشوند توقف می‌کنند. اغلب تعداد این خودروها آنقدر زیاد است که مجبور به توقف دوبله و حتی بیشتر می‌شوند و حتی صف خودروهای منتظر ورود به محدوده طرح تا پارک وی هم می‌رسد. ضمن تشکر از زحمات پلیس راهور تقاضا داریم به این مورد هم رسیدگی کنند و با برخورد با خودروهایی که باعث ترافیک مسیر می‌شوند اجازه ندهند مسیر عادی تردد قفل شود.
ادیب‌نژاد از تهران

پایانه مشهد برای دامغان، شاهرود و سمنان اتوبوس ندارد
متأسفانه پایانه شهرمشهد برای شهرهای دامغان، شاهرود وسمنان اتوبوسی ندارد، این درحالی است که عده زیادی از افراد هر روزقصد رفتن به این شهرها را دارند. نبودن اتوبوس باعث شده مسافران مجبور به استفاده از تاکسی‌هایی شوند که مقصد نهایی‌شان تهران است و طبیعتا کرایه مشهد به تهران را از مسافران می‌گیرند. این موضوع هزینه بالایی را به مسافران تحمیل می‌کند خصوصا آنهایی که در‌ماه مجبورند چندین بار به مقصد این شهرها سفر کنند. مسلما اختصاص و استفاده از اتوبوس در این مسیرها کمک زیادی به صرفه جویی در وقت و هزینه‌های مردم خواهد کرد.
برناک از شاهرود





 

این خبر را به اشتراک بگذارید