• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 8 شهریور 1402
کد مطلب : 201629
+
-

عدد‌خبر

یک میلیارد و  ۲۰۰ میلیون
دلار ارزآوری از گردشگری سلامت در 1401 برای ایران رقم خورده است. بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت با اعلام این خبر گفته ما نیازمند افراد متعهدی هستیم تا در قبال کشورمان تعهد داشته باشند. در حوزه سلامت در برخی از رشته‌ها مانند اورولوژی، ایران پیشرفت چشمگیری کرده است.

60هزار
تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های کشور اضافه خواهد شد. بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: افزایش این میزان تخت در اولویت و این اقدام هم‌اکنون در دست اجراست. به تأکید رحیمی علاوه بر این تمامی پروژه‌های بهداشتی هم تا پایان1403 تحویل خواهد شد.

30دقیقه
اگر طی شد و آخر شب که وقت استراحت است، خواب‌تان نبرد، باید از رختخواب بلند شده و فعالیتی آرام در نور کم که نیازی به وسایل الکترونیکی ندارد، انجام دهید. به گفته نیویورک‌تایمز، مـحـققان اشاره کرده‌اند که بی‌خوابی حتی می‌تواند به ذهن آدمی نیز صدمه زده و فقط باید در حالت خواب‌آلودگی یا خواب در رختخواب بمانید.

6واکسن
کرونا در پلتفرم‌های مختلف در کشور تولید شد که به گفته معاون بهداشت وزارت بهداشت، این امر کیفیت کاری و سرعت کار دانشمندان علوم پزشکی ایران را به جهانیان نشان داد. به گفته رئیس شورای اطلاع‌رسانی، تولید واکسن در کشور بزرگ‌ترین دستاورد پزشکی دولت بوده که توانسته تلفات کرونا را در ایران صفر کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید