• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 7 شهریور 1402
کد مطلب : 201522
+
-

نکته بازی/ خب اصلا چیزی نگویید!

یکی از حواشی بازی سپاهان و استقلال که مورد توجه قرار گرفت، مربوط می‌شد به خوش‌و‌بش فرشاد احمدزاده و جواد نکونام. هافبک سپاهان که از جمله بازیکنان مورد علاقه نکونام هم هست و در فولاد با او کار کرده، قبل از بازی با سرمربی استقلال روبوسی کرد و در گوش او چیزی گفت. بعد هم نکونام در گوش فرشاد چیز دیگری گفت و باز دو طرف خندیدند. هر دو هم نهایت تلاش خودشان را به‌کار بردند تا مثل مسی و ژاوی، جلوی دهان خود را بگیرند. با این حال حواس‌شان نبود که موبایل خبرنگاران خیلی نزدیک است و صدا را ضبط می‌کند. خلاصه کلماتی که شنیده شد و در مورد پیراهن خاص و خوش‌یمن نکونام بود، حسابی سوژه شد. خب اصلا چه کاری است از این حرف‌ها بزنید دوستان؟

فقط به‌خاطر مصدومیت است؟
بعد از آنکه سردار آزمون به رم پیوست، شایعاتی در مورد تصمیم این بازیکن برای غیبت در جام ملت‌های آسیا به گوش رسید. گفته شد آزمون به باشگاه ایتالیایی قول داده در این مسابقات شرکت نکند. داستان عجیبی بود که خود سردار به آن واکنش نشان نداد و امیر قلعه‌نویی هم ابراز بی‌اطلاعی کرد. هنوز معلوم نیست آن موضوع چقدر جدی بود اما سرمربی تیم ملی این بازیکن را برای اردوی شهریور و بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا دعوت نکرد. سایت فدراسیون نوشته سردار مصدوم است، درحالی‌که به‌نظر می‌رسد آسیب‌دیدگی آزمون پایان یافته و او تست‌های پزشکی رم را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است. به هر حال بعدا معلوم می‌شود خط خوردن آزمون فقط به‌خاطر مصدومیت بوده یا دلایل دیگری هم داشته است!

خب قرار شد شما قوی‌تر باشی!
شروع فصل برای تراکتوری‌ها اصلا جالب نبود و آنها پس از 2شکست در برابر سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر، در پلی‌آف آسیا هم مقابل شارجه امارات شکست خوردند. همین مسئله باعث شد پاکو خمز تحت فشار انتقادات قرار بگیرد و حتی هواداران هم علیه او شعارهایی سر بدهند. خمز اما در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان از خودش دفاع کرد و گفت: «در این مدت با تیم‌های برتر از خودمان بازی کرده‌ایم. هواداران باید توجه داشته باشند که اگر مقابل تیم‌های ضعیف‌تر از خودمان ببازیم مشکلات آغاز می‌شود.» خب همه ماجرا همین است که تراکتور شما را نگه‌داشت و کلی هم خرج تیم کرد تا از رقبایی مثل پرسپولیس و سپاهان ضعیف‌تر نباشید، وگرنه اگر قرار به پیروزی در برابر تیم‌های ضعیف‌تر باشد که مربی لالیگایی لازم نیست!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید