• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 5 شهریور 1402
کد مطلب : 201339
+
-

خبرهای خوش در شصت و نهمین رویداد امید و افتخار

توسعه خدمات درمانی در جنوب تهران

شصت و نهمین رویداد امید و افتخار به افتتاح بخش‌های درمانی شرکت شهر‌سالم در مناطق ۹ و ۱۹ اختصاص داشت. این مراسم در محله خانی‌آباد و در درمانگاه شهرداری منطقه‌19 برگزار‌شد.

افتتاح مرکز درمانی در محدوده بهشت زهرا(س)

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: بنا داریم که در محدوده بهشت‌زهرا(س) یک مرکز درمانی افتتاح کنیم که احتمالا سال آینده به بهره‌برداری برسد. مجید باقری در آیین افتتاح بخش‌های درمانی شرکت، خاطرنشان کرد: امروز(دیروز) شاهد اتفاقات خوبی برای مناطق ۹ و ۱۹ بودیم. اگر همت مسئولین برای تحقق بودجه نبود شاهد این وقایع نبودیم. امسال یک مجموعه درمانگاهی دیگر هم به مجموعه‌های 19گانه در منطقه ۲ اضافه می‌شود.  وی با بیان اینکه از بین مناطق تهران شاید منطقه‌۱۹ یکی از معدود مناطقی باشد که بیمارستان ندارد، ادامه داد: نباید در مورد زیرساخت‌های سلامت مردم در این مناطق بی‌توجه باشیم.
 به همین دلیل شهرداری حساسیت بیشتری به این منطقه نشان داد. رویکرد ما توسعه زیرساخت‌ها برای خدمت‌رسانی است. باقری با اشاره به اینکه اقدامات شرکت شهر سالم در کرونا خیلی مشخص بود، تأکید کرد: به‌ دنبال اتخاذ تفاهمنامه با کشورهای محور مقاومت برای استفاده شهروندان این کشورها از مراکز درمانی شرکت شهر‌سالم هستیم.

خدمت به مناطق کم‌برخوردار

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای تهران نیز در این مراسم گفت: هرچه برای گسترش مراکز درمانی مناطق کم‌برخوردار کمک بشود، ارزشمند است.  نادعلی در شصت و نهمین رویداد امید و افتخار اظهار کرد: موقعیت این مرکز مانند یک بیمارستان است و احساس می‌کنم هرچه برای گسترش این مراکز کمک شود به مردم این قسمت از شهر می‌رسد و ارزشمند است. وی با تشکر از شهردار منطقه ۱۹ افزود: تلاش مدیران و پرسنل برای رخ دادن این دست از اتفاقات باعث بروز چنین خدمتی شده است. همین خط را باید ادامه بدهیم. ما گسترش‌ها را براساس نیاز جامعه باید صورت بدهیم.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید