• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
چهار شنبه 1 شهریور 1402
کد مطلب : 200900
+
-

انفجار گاز، خانه‌ای را آوار کرد

آتش نشانی
انفجار گاز، خانه‌ای را آوار کرد

نشت گاز در ساختمانی دو طبقه در یافت‌آباد انفجار مهیبی را رقم زد و علاوه بر تخریب این ساختمان موجب تخریب بخش‌هایی از2 ساختمان مجاور شد.
به گزارش همشهری، ساعت 11:27دقیقه دیروز به آتش‌نشانی تهران خبر رسید که انفجار گاز ساختمانی واقع در خیابان میرزایی منطقه یافت آباد   ویران کرده و موجب آتش‌سوزی شده است. به‌دنبال این حادثه آتش‌نشانان از 3ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند. 2ساختمان مورد نظر دوطبقه بود که بخش اعظمی از آن تخریب و دچار آتش‌سوزی شده بود و علاوه بر آن 2خانه مجاور نیز به‌شدت خسارت دیده بود. آتش‌نشانان همزمان با آغاز عملیات تلاش کردند افرادی را که در آنجا مصدوم شده بودند نجات دهند.
سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: آتش‌نشانان در کمتر از 3دقیقه خود را به محل حادثه رساندند. شواهد نشان می‌داد که لحظاتی پیش از وقوع حادثه چند نفر از ساکنان خانه از آنجا بیرون آمده بودند اما چند نفری که در حیاط حضور داشتند به‌دلیل ریزش آوار ناشی از انفجار اولیه مصدوم شده بودند. علاوه بر این آوار موجب مصدومیت 2نفر دیگر که در خانه مجاور حضور داشتند نیز شده بود. یکی از آنها از ویلچر استفاده می‌کرد و دیگری در حال کمک به او بود که هر دو گرفتار آوار شده بودند.
ملکی در ادامه گفت: در جریان این حادثه در مجموع 4نفر مصدوم شده بودند که همگی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و همکارانم با اطمینان از اینکه هیچ فرد دیگری زیر آوار نمانده به عملیات خود پایان دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید