• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 1 شهریور 1402
کد مطلب : 200899
+
-

در عملیات ستاد مرکزی مبارزه با مواد‌مخدر کشف شد

جاسازی عجیب قاچاقچی

تقویم حوادث
جاسازی عجیب قاچاقچی

40سال پیش وقتی یک قاچاقچی مواد‌مخدر با 2گرم تریاک در خیابان‌ها پرسه می‌زد، مأموران مبارزه با مواد‌مخدر از روی شکل ظاهری‌اش به او مشکوک شدند و در بازرسی بدنی از وی 2گرم تریاک کشف کردند. اما این همه داستان نبود، چرا که او در اعترافاتش، اسرار جاسازی عجیبش در خانه‌اش را فاش کرد تا یکی از اخبار جالبی که 40سال پیش در چنین روزی در روزنامه‌ها منتشر شد، به او اختصاص داشته باشد.
روزنامه اطلاعات در یکم شهریور سال 1362 از دستگیری‌ مردی قاچاقچی خبر داد که 800لول تریاک را به طرز عجیبی لای در خانه‌اش و 2کیلو تریاک را در داخل پشتی جاسازی کرده بود. این روزنامه نوشت: روابط‌عمومی دادگاه‌های انقلاب اسلامی مبارزه با مواد‌مخدر اعلام کرد که توسط برادران فعال عملیات ستاد مرکزی مبارزه با مواد‌مخدر مستقر در پل رومی، از لای «در» خانه‌ای دراتوبان رسالت، 800لول تریاک که به طرز ماهرانه‎ای جاسازی شده بود، کشف شد.
براساس این گزارش، برادران عملیات ستاد مرکزی مبارزه با مواد‌مخدر، ابتدا صاحب این خانه را با 2گرم تریاک به دام انداختند و پس از تحقیقات، متهم اعتراف کرد که 800لول تریاک نیز لای در خانه‌اش واقع در اتوبان رسالت پنهان کرده است که با اجازه کتبی از دادسرای مبارزه با موادمخدر، تریاک‌ها از قسمت جاسازی شده «در» خانه قاچاقچی، کشف شد. همچنین همین برادران، در بازرسی از خانه 2 کیلوگرم تریاک که به‌طور ماهرانه‌ای در «پشتی» جاسازی شده بود، کشف کردند.
متهم به همراه موادکشف شده، تحویل دادسرای انقلاب اسلامی مبارزه با مواد‌مخدر شد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید