• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 1 شهریور 1402
کد مطلب : 200896
+
-

نقشه زن فریبکار برای پیرمرد تنها

کنجکاوی ساکنان یک ساختمان که تصور می‌کردند پیرمرد همسایه به قتل رسیده است، اسرار یک ماجرای کلاهبرداری را فاش کرد.
به گزارش همشهری، چند روز قبل فردی با پلیس تماس گرفت و گفت احتمال می‌دهد که بلایی بر سر پیرمرد همسایه‌شان آمده باشد. وی توضیح داد: پیرمردی در طبقه اول ساختمان ما به تنهایی زندگی می‌کرد که همسر و فرزندانش سال‌ها قبل به خارج از کشور سفر کرده بودند. اما از چندوقت قبل به طرز مرموزی ناپدید شده و در آپارتمان وی، یک خانواده ساکن شده‌اند که می‌گویند خانه را از پیرمرد خریده‌اند.  با ثبت اظهارات این فرد، تیمی از مأموران پلیس به دستور قاضی
عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران وارد عمل شدند.  آنها در ابتدا به سراغ خانواده‌ای رفتند که در خانه پیرمرد ساکن شده بودند. آنها می‌گفتند که خانه را از طریق زن جوانی از وی خریده اند.  در این شرایط مأموران به سراغ زن جوان رفتند و او گفت: من در خانه پیرمرد نظافت و آشپزی می‌کردم.  وقتی متوجه شدم که او قصد دارد خانه‌اش را بفروشد، یک مشتری به او معرفی کردم و پیرمرد خانه‌اش را به آنها فروخت و دیگر از او خبر ندارم. مأموران در ادامه تحقیقات از افرادی که در بنگاه املاک کار می‌کردند موفق شدند پیرمرد را پیدا کنند. او در خانه‌ای در حوالی جنوب تهران مستأجر شده بود. وی وقتی ماموران را مقابل خود دید از زن جوان که در خانه اش کار می‌کرد شکایت کرده و گفت وی یک فریبکار است و سر او کلاه گذاشته است. پیرمرد گفت: چون تنها بودم زنی استخدام کردم تا کارهای خانه‌ام را انجام بدهد. مینا هفته‌ای دو روز به خانه‌ام می‌آمد و کارهایم را انجام می‌داد اما  از مدتی قبل در گوشم خواند که خانه را بفروشم و یک خانه کوچک‌تر بخرم تا با مابقی پولم  به سفر بروم. من هم فریبش را خوردم و با اصرار او خانه‌ام را فروختم. وی پس از فروش خانه یک میلیارد تومان پول مرا گرفت و غیبش زد و من دیگر نتوانستم خانه بخرم.
با شکایت این پیرمرد، زن جوان باردیگر مورد تحقیق قرار گرفت. وی مدعی شد که یک میلیاردتومان پول را از پیرمرد قرض گرفته و ماجرای کلاهبرداری در میان نیست. با وجود این تحقیقات در این پرونده برای افشای زوایای پنهان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید