• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 18 مرداد 1402
کد مطلب : 199348
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mwNLp
+
-

گرینویچ

پرواز به طبقه دوم

یک ماشین در یک تصادف عجیب، وارد طبقه دوم یک ساختمان مسکونی شده است. مأموران آتش‌نشانی پنسیلوانیا، راننده این ماشین را به بیمارستان منتقل کرده‌اند و گفته‌اند که زنده و تقریبا سالم است. سؤال مهم در رسانه‌های آمریکا این بوده که چطور این ماشین وارد طبقه دوم ساختمان شده است. مقامات توضیحات زیادی در این‌باره نداده‌اند اما برخی رسانه‌ها گفته‌اند که یک نهر کنار این ساختمان بوده و احتمالا خودرو با سرعت زیادی به لبه آن برخورد و پرواز کرده است. هیچ‌کس در داخل خانه آسیب ندیده و آتش‌نشانی به مالک خانه کمک کرده تا به‌صورت موقت سوراخ را بپوشاند تا از توفان‌های فصلی در امان بماند.

ریسک اسپایدرمنی

یک پسربچه، به عشق تبدیل‌شدن به مرد عنکبوتی، ‌خود را در معرض یکی از خطرناک‌ترین عنکبوت‌های دنیا قرار داده و گذاشته است که این حشره خطرناک، او را نیش بزند. این پسر 8 ساله بسیار خوش‌شانس بود که نیش عنکبوت بیوه سیاه او را نکشت. این پسر در کنار یک نهر در نزدیکی خانه‌اش در مرکز بولیوی زندگی می‌کرد که متوجه عنکبوت شد و آن را به عشق تبدیل شدن به اسپایدرمن، روی دست خودش گذاشت. پسرک بعد از اینکه عنکبوت نیشش زد، ساعت‌ها چیزی به مادرش نمی‌گفت اما درنهایت به خاطرنشانه‌های خطرناک به بیمارستان رفت و آنجا همه‌‌چیز را اعتراف کرد. پزشکان گفته‌اند پسرک با خوش‌شانسی از مرگ فرار کرده است.

بازداشت خرس خلافکار

مقامات در کلرادوی آمریکا، سرانجام یکی از سابقه‌دارترین خرابکاران منطقه دریاچه تاهو را دستگیر کردند و او را، نه به زندان که به کوهستان فرستادند. این خلافکار، درواقع یک خرس سیاه بزرگ به نام «هانک» ملقب به تانکر بوده است که بدون اجازه وارد بیش از 21خانه شده و برای خودش گردش و خرابکاری کرده بود. این خرس کنجکاو به‌خاطر این کارها حسابی سر و صدا به پا کرده بود و درنهایت با همکاری پلیس و مقامات محیط‌زیست، ‌زنده‌گیری شد. او سال گذشته هم به همین‌خاطر در منطقه حسابی جنجال به پا کرده بود. مقامات گفته‌اند این خرس 3 توله دارد که آنها هم زنده‌گیری شده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید