• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 10 مرداد 1402
کد مطلب : 198681
+
-

نقل و انتقالات

یک خبر از وضعیت اقتصادی منچستریونایتد که به‌زودی ممکن است این باشگاه با 6میلیارد پوند به فروش برسد. یونایتد سنگین‌ترین قرارداد اسپانسرینگ تاریخ را ثبت کرد. آخرین قرارداد منچستریونایتد با آدیداس برای ۱۰فصل به ارزش ۷۵۰میلیون پوند بود که سالانه ۷۵میلیون پوند ارزش داشت. قرارداد جدید این باشگاه با آدیداس ۹۰۰میلیون پوند به‌مدت ۱۰سال است که سالانه ۹۰میلیون پوند ارزش دارد. این بزرگ‌ترین قرارداد تجاری در تاریخ لیگ برتر است.

پیش‌تر گفته شده بود که مانه با بیش از 40‌میلیون یورو به النصر عربستان می‌پیوندد اما حالا مشخص شده است که این رقم چیزی حدود 28 تا 30میلیون یورو است. مانه دوشنبه در دوبی آزمایش‌های پزشکی را برای پیوستن به النصر گذراند. در اسپانیا شایعه شده که بارسلونا درنظر دارد لروی سانه، وینگر 27ساله و آلمانی بایرن‌مونیخ را به‌عنوان جانشین عثمان دمبله به خدمت بگیرد.

رئال‌مادرید شاید مجبور به فروش فرلان مندی شود. این بازیکن برای دوازدهمین بار در رئال دچار مصدومیت شده است. در 4فصل گذشته مندی 54بازی را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود.

درصورتی که عثمان دمبله به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن پاسخ مثبت دهد و از بارسلونا جدا شود، بلوگرانا بخشی از بودجه حاصل از فروش این بازیکن را صرف خرید یک مدافع راست جدید خواهد کرد. ژائو کانسلو اولویت بارسلونا برای تقویت پست دفاع راست است. ایوان فرسندا نیز دیگر گزینه بارسلونا برای تقویت سمت راست خط دفاعی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید