• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
جمعه 16 تیر 1402
کد مطلب : 196627
+
-

اینکه شعار آزادی زنان را فوری به خارج و دش0من ربط می‌دهید، نشانه خالی‌بودن دست شماست!

مبحــث مهـم اسـتفاده از بحث آزادی جنسـی زنـان در خدمـت اهـداف سیاسـی و اقتصـادی اسـتکبار است. جنبش فمینیسم که با شعار برابری زنان و مردان روی کار آمد و در ظاهر به‌دنبال تأمیـن حقـوق زنـان بـود، نخستین گام‌های خود را در راسـتای تحقـق آزادی همه‌جانبه زنان قرار داد و توانست در سراسر جهان برای خود طرفدارانی جمع کند. امـا بسـیاری از ایـن طرفـداران آگاه نیسـتند کـه جنبـش فمینیسـم و همچنیـن استفاده از زنان برای تحریک افکار عمومی مردم جهان، از اساس، پـروژه غربی‌ها و سرویس‌های جاسوسی آنها برای رسیدن به اهداف سیاسی بوده است. به‌عنوان‌مثال، خانـم «گلوریـا اشـتاینم» کـه شـخص اول فمینیسـم در عصـر خود و یکـی از ۵شـخصیت بـزرگ تاریـخ فمینیسـم اسـت، مأمور و عامـل سـرویس اطلاعاتـی CIA بـود.
در سال2010 وقتی هلند با تداوم اعزام سرباز به جنگ افغانستان مخالفت کرد، آمریکا احساس کرد که ممکن است اتفاق مشابهی در فرانسه و آلمان نیز رخ دهد و همراهی ناتو در افغانستان تضعیف شود. طبق اسناد مهمی که ویکی لیکس منتشر کرد سیاستی که توسط CIA و به‌صورت محرمانه برای مقابله با این مسئله اتخاذ شد، استفاده از زنان افغانستان به‌عنوان سوژه اصلی رسانه‌ای جهت تحریک افکار عمومی اروپاییان بود. تبلیغ علیه حکومت افغانستان مبنی بر ممانعت از تحصیل زنان به‌خوبی می‌توانست احساسات عمومی را برای ادامه حضور نظامی ناتو در افغانستان تحریک کند. در بخش‌هایی از سند آمده است: «زنان افغان می‌توانند به‌عنوان پیام‌رسان ایده‌آل در انسانی نشان دادن نقش ناتو در مبارزه با طالبان عمل کنند... ابتکارات اطلاع‌رسانی که فرصت‌های رسانه‌ای را برای زنان افغان ایجاد می‌کند تا داستان‌های خود را با زنان فرانسوی، آلمانی و دیگر کشورهای اروپایی به اشتراک بگذارند، می‌تواند به غلبه بر شک و تردید فراگیر زنان در اروپـای غربی نسبت به مأموریت ناتو کمک کند. پیام‌هایی که پیامدهای نامطلوب احتمالی شکست ناتو را برای غیرنظامیان افغان به نمایش می‌گذارد، می‌تواند باعث احساس گناه فرانسوی‌ها(و سایر اروپایی‌ها) برای رها کردن افغانستان شود. چشم‌انداز ممانعت طالبان از تحصیل سکولار دختران می‌تواند خشم فرانسوی‌ها را برانگیزد، به نقطه تجمع مردم عمدتا فرانسه تبدیل شود و به رأی‌دهندگان دلیلی برای حمایت از یک هدف خوب و ضروری با وجود تلفات بدهد.

در سال2002 سازمان سیا در همکاری با شین بث اسرائیل، فیلم‌های مستهجنی را از طریق ایستگاه‌های تلویزیونی فلسطینی در رام‌الله در جریان یکی از تهاجمات دوره‌ای اسرائیل به خاک فلسطین پخش می‌کرد تا جوانان فلسطینی را از درون تضعیف کند تا روحیه مقابله با اسرائیل و دفاع از کشورشان را نداشته باشند.

در طول تهاجم سال2003 آمریکا به عراق، سیا درنظر داشت یک فیلم مستهجن با حضور 2نفر که شبیه صدام حسین بودند،  به‌عنوان راهی برای مشروعیت‌زدایی از دولت او تهیه کند.

در اواسط دهه 50، سیا یک فیلم مستهجن تولید کرد تا سوخارو، رئیس‌جمهور اندونزی را سرنگون کند. ایالات‌متحده در سال1989 در حمله به پاناما، از پورنوگرافی به‌عنوان سلاح استفاده کرد.

در سال 1974، سیا از پورنوگرافی برای منحــرف کردن انقلاب کمونیستی در پرتغال استفاده کرد. آنها کودتایی را با عنوان «دایتا» در مزرعه‌ای در نزدیکی لیسبون طراحــی کردند. به‌دلیل سیاست‌هایی که بیش از 4 دهه قبل بر پرتغال حاکم بود این کشور از هر تصویرسازی جنسی و بیشتر چیزهای وسوسه‌کننده عاری بود. همه فیلم‌های خارجی سانسور و صحنه‌های توهین‌آمیز بریده شده بود. همه کتاب‌های مدرسه به‌شدت اخلاق کاتولیکی را آموزش می‌دادند. پلیس ساحل قوانین سختی را برای لباس شنا اعمال می‌کرد. اما در کمتر از 2 سال و به‌واسطه «انقلاب آبی»، لیسبون از بدون جرم‌ترین شهر اروپــای غربی به رده شهرهایی که بالاترین میزان جرم و جنایت، ازجمله تجاوز جنسی به کودکان را داشتند رسید. پرتغال حتی از دانمارک که به‌عنوان مرکز پـورن اروپـا شناخته می‌شد، پیشی گرفت.

نتانیاهو می‌گوید اگر می‌خواهید تغییر رژیم در ایران را پیش ببرید، باید از فرستنده‌های بسیار بزرگ و بسیار قوی استفاده کنید و زنجیره‌هایی را به اقصی نقاط ایران بفرستید. زیرا اینها چیزهای خرابکارانه هستند و با تماشای آن جوانان و نوجوانان از سبک زندگی درون فیلم‌ها الگو می‌گیرند. دکتر جونز حتی علت شکست یکی از قهرمانان اسرائیلی را از راه فریفتن جنسی می‌داند و نتیجه این شکست را خروج او از میدان و تضعیف اسرائیل می‌داند.

جونز معتقد است نویسندگان، وکلا و سازمان‌های یهودی برای توسعه هرزه‌نگاری نامحــدود در فیلم‌ها و جاهای دیگر مبارزه می‌کنند. آنها می‌دانند که پورنوگرافی برده‌داری است. پورنوگرافی حتی به‌عنوان یک ماده مخدر مضرتر از کراک محسوب می‌شود. یکی از متخصصان پزشکی به نام جفری ساتینوور از پرینستون گفت که پورنوگرافی آنچه را هروئین نمی‌تواند انجام بدهد، انجام می‌دهد.

تحقیقات نشان داده که پورنوگرافی در ابتدا افراد را به داشتن رابطه جنسی علاقه‌مند می‌کند، اما در نهایت روش طبیعی عشق ورزیدن را از بین می‌برد. برخی از جراحــان مغز و اعصاب مانند دونالد ال.هیلتون از دانشگاه تگزاس حتی تا آنجا پیش رفته‌اند که گفته‌اند قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض پورنوگرافی می‌تواند باعث آسیب مغزی شود. صنعت پورنوگرافی سالانه 97میلیارد دلار درآمد دارد.

همه اینها شواهد و قرائنی است که نشان می‌دهد دشمنان ما تا چه حدی برای نفوذ خود از مسئله حجاب و جنسیت در برنامه‌های خود استفاده کرده‌اند. بنابر این بی‌دلیل نیست که بگوییم برای ما هم از این روش استفاده می‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید