• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 11 تیر 1402
کد مطلب : 196125
+
-

بازداشت عامل درگیری در تمرین استقلال

داخلی
بازداشت عامل درگیری در تمرین استقلال

یکی از اراذل و اوباش مشهور که در نخستین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال در فصل جدید با شماری از هواداران این تیم درگیر شده و جنجال به پا کرده بود، همراه با 3نفر از همدستانش دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، چند روز قبل فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار پایتخت معروف به «هانی کرده» در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شده و به شماری از هواداران حمله‌ور شده بود. در پی انتشار این ویدئو، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری این فرد و همدستانش خبر داد.
سرهنگ بابک نمک‌شناس در این‌باره گفت: به‌دنبال انتشار تصاویری از درگیری «هانی کرده» با شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام بررسی‌های لازم علاوه بر شناسایی این اوباش معروف، 3 نفر از نوچه‌های او را که در این درگیری حضور داشتند، شناسایی کردند. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این افراد، گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، صبح شنبه (دیروز) هانی کرده و 3 نفر از همدستانش که اقدام به ضرب و شتم هواداران تیم فوتبال استقلال کرده بودند، دستگیر شدند. به‌گفته او در حال حاضر این افراد در اختیار پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار دارند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید