• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 6 خرداد 1402
کد مطلب : 192873
+
-

زمان سلطه سفارتخانه‌ها به پایان رسیده است

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق، وضعیت فعلی دولت ایالات‌متحده را به روزهای پایانی صدام‌حسین تشبیه و تصریح کرد که آمریکا تا فروپاشی در نظام جهانی فرصت چندانی ندارد. شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء به‌مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله «محمد محمدصادق الصدر» و 2 فرزندش با تأکید بر اینکه امروز آمریکا مانند صدام دیکتاتور، از داخل سقوط کرده و در نظام جهانی نیز در حال فروپاشی است، ادامه داد: وقت آن است که جهانیان، فروپاشی سیستم مافیا، جنایت و ترور را ببینند. زمان پایان دادن به هیمنه پوشالی آمریکا و سلطه بانک فدرال بر ثروت‌های عراق فرارسیده است. دبیرکل نجباء ضمن یادآوری این جمله از شهید صدر که دوران حکمرانی سفارتخانه‌ها در جهان پایان یافته است، افزود: کسی که خیال می‌کند آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است، باید تفکر خود را تغییر دهد.همانگونه که وقتی انقلابیون و در رأس آنها شهید «ابومهدی المهندس» در برابر سفارت شر ایستادند، هیچ‌کس جز چند مزدور نگهبان در سفارتخانه باقی نماند و همگی به اربیل گریختند.
الکعبی با اظهار تأسف از بازگشت متکبرانه اشغالگران به عراق، اضافه کرد: سفیر شرور در کشور مقدسات جولان می‌دهد، گویی که بر این کشور تسلط دارد؛ تا آنجا که تهدید می‌کند!
وی ادامه داد: کلاغ‌های نیروهای هوایی آمریکا به‌طور دائم حریم هوایی عراق را نقض می‌کنند و سفیرشان در کمال پررویی تصریح می‌کند که ازعراق نخواهند رفت! فرمانده عالی‌رتبه مقاومت اسلامی عراق در خاتمه پیام خود، خطاب به دولت شیطانی آمریکا و سفیر ایالات‌متحده در بغداد اعلام کرد: ما قومی هستیم که در مسیر امام حسین علیه‌السلام قدم برمی‌داریم و به اندازه یک چشم به‌هم زدن از مرگ نمی‌هراسیم، بلکه به‌دنبال شهادتیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید