• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 21 خرداد 1397
کد مطلب : 19246
+
-

مسی: دوست ندارم رئال قهرمان شود

از مادرید فرمان رسیده بود که به من حمله شود

مسی این روزها خوش‌صحبت شده و این‌ور و آن‌ور زیاد مصاحبه می‌کند. این‌بار نوبت روزنامه اسپانیایی اسپورت از کاتالونیاست که به‌نوعی ارگان غیررسمی باشگاه بارسلونا هم محسوب می‌شود. مسی مفصل با این روزنامه درباره همه چیز از جمله ناراحتی‌اش بابت قهرمانی‌های پیاپی رئال در لیگ قهرمانان حرف زده است. در این مصاحبه که با عنوان «بارسا اشک مرا در آورده است» مسی به ماجرای کشمکش طولانی مدتش با اداره مالیات و خزانه‌داری اسپانیا که او را به فرار مالیاتی متهم کرد اشاره دارد و می‌گوید: «از مادرید فرمان رسیده بود که به من حمله شود، به من ضربه بزنند و از این ماجرا نهایت استفاده برای جوسازی علیه من استفاده شود. در آن مقطع زندگی و کنار آمدن با آن داستان برای من بسیار سخت بود.»
   فقط 3بار باختیم
ما سال خیلی خوبی را سپری کردیم و دوگانه را بردیم. درست است که لیگ قهرمانان همه را هیجان زده می‌کند زیرا بردنش خیلی مهم است ولی هیچ لزومی ندارد که ارزش کار ما پایین بیاید. بردن لالیگا و لیگ قهرمانان دو چیز متفاوت هستند. در طول فصل فقط 3بازی باختیم که یکی از آنها باعث شد از هیجان انگیزترین رقابت حذف شویم. 
   معاوضه دوگانه با لیگ قهرمانان 
بردن لالیگا و کوپا دل‌ری واقعا مهم بود. کار آسانی نیست. دوگانه را با لیگ قهرمانان عوض نمی‌کنم. همان‌طور که گفتم، با وجود اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان برایمان رخ داد، فصل خوبی را سپری کردیم. این درست است که ما دیگر در لیگ قهرمانان موفق نیستیم، به خصوص در 3سال اخیر. امسال که بازی رفت را 4بریک برده بودیم. امسال، نوع حذف شدنمان باعث شد حذف شدن دردناک‌تر و سخت تر باشد.
   تماشای چند دقیقه از فینال کی‌یف 
راستش را بخواهید، کمی نگاه کردم. نه به‌خاطر اینکه نمی‌خواستم نگاه کنم بلکه به این خاطر که در آن زمان در آرژانتین بودیم و اختلاف زمانی زیادی وجود دارد. دقایق مهم و اتفاقات بازی را تماشا کردم.
   دوست ندارم رئال قهرمان شود
این‌که همیشه دوست داری رئال ببازد؟ نه، من می‌خواهم پیروز باشم. اینکه دیگر تیم‌ها چه کار می‌کنند برای من اهمیتی ندارد. به‌عنوان یک بازیکن بارسلونا و وقتی که تیم ما در رقابتی حضور ندارد، هیچ‌گاه دوست ندارم رقیب مستقیم‌مان قهرمان شود. می‌خواهم خودم قهرمان شوم.
   از رفتن زیدان تعجب کردم
تعجب کردم، واقعا تعجب کردم. انتظارش را نداشتم. فکر می‌کنم هیچ‌کس انتظارش را نداشت. البته او دلایل خودش را دارد. خیلی خوب است که بدانی چه زمانی برای رفتنت مناسب است. هیچ‌کس نمی‌تواند از او خرده بگیرد ولی نمی‌دانم چرا تیم را ترک کرد.
   من تعیین نمی‌کنم چه بازیکنی بگیریم
من کسی نیستم که بگویم چه بازیکنی
 نیاز داریم. افرادی هستند که به این موضوع رسیدگی می‌کنند. 
آنتوان گریزمان عالی است اما نمی‌دانم که آیا او اولویت تیم ماست یا نه. به نظرم ما باید باز هم قهرمان لیگ قهرمانان شویم و به بازیکنان خوبی نیاز داریم. گریزمان یکی از آنهاست. اگر باشگاه او را بخرد، خیلی خوشحال می‌شویم. نمی‌دانم که او اولویت باشگاه هست یا نه. فقط می‌توانم بگویم که بردن لیگ قهرمانان به بهترین‌ها نیاز دارد.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید