• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 31 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192385
+
-

با مردم/اختلالات سایت کارت ورود به جلسه پایه دوازدهم ادامه دارد

درحالی‌که فقط چند روز به برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم، باقی مانده است، سایتی که باید کارت ورود به جلسه را از آن دریافت کنیم همچنان دچار اختلال است. به‌خصوص کسانی که برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی، ثبت‌نام کرده‌اند، نمی‌توانند کارت خود را بگیرند. نخستین امتحان هم روز یکشنبه برگزار می‌شود و ما هنوز کارت نگرفته‌ایم درحالی‌که کلی تلاش کردیم، برای ترمیم معدل ثبت‌نام کردیم که کنکور شرکت کنیم. لطفا صدای ما را سریع‌تر به گوش مسئولان آموزش و پرورش برسانید.
عبادی از تهران

جلوی متخلفان از سرعت مجاز را در مهاباد بگیرند
سرعت غیرمجاز خودروها هر روز و شب در خیابان باغ میکائیل یا همان باغ ملت مهاباد باعث تصادفات مکرر شده است و به‌رغم پیگیری‌های متعدد، پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ اقدامی برای توقیف خودرو‌های متخلف نمی‌کند. آیا قانونی برای جلوگیری از تردد خودروهای متخلف نیست؟ همه می‌دانیم که هست اما کسی رعایت قانون را نمی‌کند و پلیس هم با این تخلفات برخورد نمی‌کند درحالی‌که این میزان از خسارت برای تصادفات داخل شهری بسیار زیاد و اصلی‌ترین علت آن سرعت غیرمجاز خودروهاست.
صائب از مهاباد

مهاجران در هر کشوری می‌توانند راهگشا و کارساز باشند
مهاجران در هر کشوری اگر به‌خوبی مدیریت شوند می‌توانند حلال خیلی از مشکلات کشور باشند و می‌توانند مشکل‌زا باشند اگر مدیریت نشوند. در خبرها آمده بود که قرار است سازمان مهاجرت تشکیل شود و به این موضوع بسیار مهم در کشور سر و سامان دهد، از تشکیل این سازمان یا تشکیلات مشابه چه خبر؟
علیرضا احسانی از تهران

پیامک
برای تخلیه آب مزارع برنج بابلسر به داد شالیکاران برسند
در اثر بارندگی‌های هفته گذشته تمام مزارع برنج در منطقه اسفندیار محله بابلسر به زیر آب رفت؛ مزارعی که نشا‌کاری شده و هم‌اکنون بعد از گذشت چند روز به‌رغم بازدید بخشدار و فرماندار و مسئول جهادکشاورزی شهرستان هنوز هیچ اقدامی برای تخلیه آب آنها صورت نگرفته است و اگر به همین منوال ادامه یابد تمام شالیزار‌ها نابود می‌شوند. خواهشمندم برای نجات تنها منبع درآمدی مردم این منطقه که تولید‌کننده برنج برای هموطنان هستند و سال‌هاست با این مشکل سروکار دارند، فکری بکنید.
پناهی از بابلسر

دانشگاه بوعلی همدان آب آشامیدنی سالم ندارد
استان همدان به‌دلیل کاهش نزولات جوی و تغییرات آب و هوایی درگیر خشکسالی و کمبود آب است به‌طوری که سال گذشته با اجرای طرح انتقال آب به این استان تا حدودی مشکل تأمین آب شرب مردم حل شد، اما امسال هم معضل کم آبی ادامه دارد به‌طوری که کیفیت آب شرب مردم استان به‌ویژه دانشگاه بوعلی همدان قابل‌قبول نیست و می‌توان گفت دانشگاه بوعلی همدان آب آشامیدنی سالم ندارد.
کاظمی از همدان

پل روگذر بزرگراه کارگر در تبریز بازگشایی شود
حدود یک سال است که پل روگذر بزرگراه کارگر یا دیزل‌آباد از سمت راه‌آهن به پلیس‌راه، بعد از جایگاه سی ان جی که قبلا سالم و قابل استفاده بود، برای ترمیم رویه آسفالت بسته شده است و قابل استفاده نیست. با وجود رمپ‌های کنارگذر موقت که باعث بروز چندین مورد تصادف نیز شده، هیچ‌گونه اقدامی برای بازگشایی این پل در طول یک سال انجام نشده است. لطفا این مورد را پیگیری کنید تا مشکل ترمیم آسفالت که کار چند روز است برطرف شود.
محمودی از تبریز

پیام
بانک‌ها دست از احراز هویت کاغذی بردارند
متأسفانه مصرف کاغذ در کشور ما بسیار زیاد است. به‌عنوان مثال من 3سال پیش از یکی از بانک‌ها وامی دریافت کردم و خب قاعدتا قبل از اخذ وام تمام مدارک هویتی خود را ارائه دادم. الان مجددا برای دریافت وام مراجعه کردم و مسئولان بانک درخواست ارائه دوباره تمامی مدارک هویتی من را دارند و من می‌بایست تمامی مدارکم را مجددا کپی گرفته و به بانک تحویل دهم. درحالی‌که اگر اطلاعات افراد درسیستم یکپارچه‌ای زیرنظر پلیس جهت راستی‌آزمایی مدارک وجود داشته باشد اصلا نیازی به مصرف این همه کاغذ نیست و هر نهاد یا ارگانی که قصد استعلام مدارک هویتی افراد را داشته باشد به راحتی می‌تواند این اطلاعات را دریافت و استفاده کند.
چمران از تهران

تبلیغات‌ نصب‌شده در بزرگراه‌ها ایمن‌سازی‌ شوند
چندی قبل یکی از تبلیغات بزرگراهی در بزرگراه امام‌رضا‌(ع) میان باد و توفان بهاری از جا کنده شد و بعد از دقایقی معلق‌ماندن در هوا روی چند خودرو افتاد. جنس پلاستیکی این بنر باعث مسدود‌شدن دید رانندگان شد و رانندگان از همه جا بی‌خبر مجبور به ترمزهای ناگهانی شدند درحالی‌که ترافیکی هم در کار نبود. همین موضوع می‌توانست باعث تصادف مرگبار شود که به خیر گذشت. چندین راننده پیاده شدند و بنر تبلیغاتی بسیار بزرگی که دیگر فرود آمده بود را جمع کردند و دوباره به مسیر ادامه دادند. هیچ خبری هم نشد که مثلا بشنویم با پیمانکاری که این تبلیغات را بدون ایمن‌سازی‌ نصب کرده است برخوردی صورت گرفته است.
سلیمی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید