• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190194
+
-

عدد خبر/۴۰۰ هزار

بیمار سالانه از محصولات بانک سلول، بافت و اعضا در پزشکی قانونی بهره‌برداری می‌کنند و به‌زودی نخستین محصول فرآوری بافت این سازمان به بازار عرضه خواهد شد.

یک میلیون
درخواست نیازمندی در سامانه هوشمند امداد (سها) ثبت شده و به‌گفته مجتبی ذنوبی، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد، ۶۳ درصد از این درخواست‌ها پس از طی مراحل صحت‌سنجی، به تأیید رسیده است.

۴۰ درصد
مستمری اعضای تحت پوشش سازمان بهزیستی افزایش خواهد یافت. به‌گفته علی محمدقادری، رئیس سازمان بهزیستی این میزان از ۵۴۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان است و درصورت ابلاغ از ‌ماه جاری اعمال خواهد شد.

۹ اردیبهشت
ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در سامانه irtextbook.ir آغاز می‌شود و تا 26خرداد ادامه دارد. به‌گفته محمد علوی‌تبار، معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، امسال کتب ۳۰ درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته دارند.

۲۸۰۰ پزشک
متخصص سال گذشته در رشته‌های تخصصی فارغ‌التحصیل و در مناطق مختلف کشور توزیع شدند. به‌گفته سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت امسال ظرفیت پزشکی در مقطع عمومی 20درصد افزایش پیدا کرده و با این افزایش ظرفیت و اقداماتی که در سال‌جاری انجام شده، طی سال‌های آینده تعداد متخصصان فارغ‌التحصیل شده وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید