• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189940
+
-

با مردم/اتوبان قزوین به زنجان نیاز به مرمت دارد

متأسفانه اتوبان قزوین به زنجان محدوده سلطانیه تا تاکستان بسیار پردست‌انداز است و آسفالت آن پر از چاله و ناهمواری است. این وضعیت برای رانندگانی که به طور مرتب از این مسیر تردد می‌کنند کلافه‌کننده است و از طرفی موجب آسیب به ‌خودروها نیز می‌شود؛ این مشکل به‌راحتی و با مرمت آسفالت این محدوده قابل حل است.خواهشمندیم مسئولان راهداری هرچه زودتر نسبت به این کار اقدام کنند.
سلطانیه از قزوین

چرا هنوز به روزرسانی ساعت در سرورها انجام نشده است؟
یک‌ماه از آغاز سال جدید گذشته است و هنوز خبری از به‌روز‌رسانی سرورها برای ساعت نیست. این وضعیت خصوصا برای افرادی که با وسایل الکترونیک مثل لپ‌تاپ و تبلت سروکار دارند گیج‌کننده است و موجب خطا می‌شود. لطفا زودتر سرورها را با ساعت رسمی منطبق کنید.
پویا از تهران

داروی ساندیمون نایاب شده است
ساندیمون دارویی است که برای بیماران پیوند عضو تجویز می‌شود و دقیقا به همین علت یک داروی حیاتی است. متأسفانه چند‌ماه است که این دارو به‌شدت نایاب شده که با سازمان غذا و دارو تماس گرفتیم شماره تلفنی را معرفی کردند که کسی پاسخگوی آن نیست. مراجعه و تماس با هلال‌احمر هم بی‌نتیجه بود و من مجبور شدم دارو را از ناصر‌خسرو و به‌اصطلاح بازار سیاه به چند برابر قیمت تهیه کنم.لازم است مسئولان نسبت به واردات داروهایی از این قبیل که به مرگ و زندگی افراد بستگی دارد نظارت جدی‌تری داشته باشند تا با کمبود و یا نبود آن مواجه نشویم.
گل‌عنبر از تهران

پیامک

معتادان و موادفروشان شهربروجرد جمع‌آوری شوند
بسیاری از محله‌ها و کوچه‌های شهر بروجرد مثل خیابان رودکی، خیابان اندیشه و ابراهیم‌آباد، جولانگاه معتادان و موادفروشان شده است که این موضوع خانواده‌ها را به‌شدت نگران کرده است. تقاضا داریم نیروی انتظامی شهر بروجرد هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری این قبیل افراد اقدام کند.
بروجردی از بروجرد

سایت‌های اینترنتی به افزایش اجاره‌بها دامن می‌زنند
یکی از عواملی که موجب آشفتگی و هرج ومرج در بازار اجاره‌بها مسکن می‌شود، وجود سایت‌های اینترنتی است که نظارتی بر نحوه عملکردشان وجود ندارد.این قبیل سایت‌ها با اعلام و درج قیمت‌های کارشناسی نشده و به‌اصطلاح دل‌بخواهی موجب گمراه کردن مالکان و ناامیدی مستأجران می‌شوند. از طرفی عکس‌هایی که از ملک مورد نظر ارائه می‌دهند در بسیاری از اوقات به‌خود آن ملک تعلق ندارد و صرفا برای جذب مشتری است.مسئولان باید با نظارت دقیق و همه‌جانبه، جلوی این سوءاستفاده را که بازار اجاره و رهن را آشفته کرده است بگیرند.
محمد حسینی از کرج

متروی اهواز را راه‌اندازی کنید
 الان حدود 14سال است که از آغاز ساخت متروی اهواز می‌گذرد و متأسفانه هنوز هیچ خبری از تکمیل و بهره‌برداری آن نیست. من خودم از دسته افرادی هستم که درصورت شروع به‌کار این مترو، دیگر از خودروی شخصی استفاده نخواهم کرد. مسلما افتتاح و راه‌اندازی این مترو، بخش بزرگی از ترافیک این شهر را حل می‌کند.
نعمتی از اهواز

پیام
منطقه شاه‌بلاغی شهرستان دماوند، دکل مخابراتی ندارد

منطقه شاه‌بلاغی واقع در شهرستان دماوند دارای تعداد زیادی باغ و ساختمان است که در بیشتر اوقات سال عده زیادی از باغداران به همراه خانواده‌هایشان در آنجا ساکنند. متأسفانه در این محدوده هیچ دکل مخابراتی وجود ندارد و استفاده از تلفن همراه عملا غیرممکن است.این موضوع برای ساکنان دردسر‌ساز شده است؛ خصوصا اینکه از این منطقه تا جاده اصلی حدود یک ربع راه است.اپراتورهایی مانند همراه‌اول و یا ایرانسل می‌توانند با نصب دکل در این محدوده، ضمن حل این مشکل برای خود درآمدزایی کنند.
عظیمی از شاه‌بلاغی

ایران خودرو به تعهداتش عمل نکرده است
طبق وعده و گفته مسئولان ایران‌خودرو، قرار بود کسانی که از قبل ثبت‌نام کرده‌اند تا پایان سال گذشته خودروهایشان را تحویل بگیرند.متأسفانه نه‌تنها این وعده محقق نشد بلکه نوبت تحویل خودرو به زمستان سال 1403موکول شد! واقعا تکلیف افرادی مثل من که از سال گذشته 100میلیون تومان به‌حساب این شرکت واریز کرده‌اند چیست؟ مطمئنا رقم نهایی تحویل خودرو با گذشت زمان بالاتر هم خواهد رفت و ضرر افرادی مثل من چند جانبه خواهد بود.
عزتی از تهران

استعمال قلیان در پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع شود
استعمال قلیان در فضای عمومی و خصوصا پارک‌ها نه‌تنها موجب آلودگی محیط‌زیست می‌شود بلکه به نوعی بدآموزی برای کودکانی است که در این پارک‌ها مشغول بازی هستند.پارک یک فضای عمومی و متعلق به همه مردم بوده و استعمال قلیان در آن مصداق بارز نقض حقوق شهروندی است.
میرلوحی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید