• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 7 آذر 1401
کد مطلب : 178406
+
-

با مردم/کوچه‌ها و سطل‌های زباله منطقه صادقیه نیاز به نظافت دارند

متأسفانه مدت زیادی است که رسیدگی به نظافت منطقه صادقیه کم شده و گاهی اوقات کوچه‌ها و سطل‌های زباله کثیف است. من ساکن خیابان اسدی جنوبی در این منطقه هستم. دیروز شاهد این بودم که سطل‌های زباله‌ای که از شب قبل پر شده بود تا ساعت 4عصر خالی نشده و گربه‌های محل مشغول پیداکردن غذا در آنها بودند. بویی هم که به واسطه تجمع این زباله‌ها ایجاد شده بود بسیار آزار‌دهنده بود. از شهرداری منطقه درخواست داریم هرچه زودتر به این وضعیت رسیدگی کنند.
جلالوند از تهران

پارکینگ طبقاتی تجریش مجهز به تابلوی نرخ ورودی شود
با اینکه بارها در مورد نرخ دریافتی پارکینگ طبقاتی تجریش تذکر داده و پیگیری کرده‌ایم هنوز به جایی نرسیده‌ایم و کماکان مسئولان این پارکینگ نرخ من‌درآوردی و چند برابری از رانندگان دریافت می‌کنند. برای افرادی مثل من که کارمند هستند و ناچارند هر روز از این پارکینگ استفاده کنند این هزینه واقعا زیاد و غیرمنصفانه است. راه‌حل این کار ساده است. مسئولان شهرداری می‌توانند با نصب تابلویی که نرخ مصوب در آن درج شده جلوی این  اجحاف را بگیرند.
همتی از تهران

در مناطق کم درآمد به دانش‌آموزان ناهار رایگان داده شود
دانش‌آموزانی که در مناطق محروم و کم‌درآمد چه در جنوب تهران و چه در شهرهای دیگر به مدرسه می‌روند، اغلب از تغذیه خوبی برخوردار نیستند. مسئولان می‌توانند با همیاری خیرین یک وعده غذای گرم برای این بچه‌ها تهیه کنند تا بخشی از مشکل تغذیه آنها حل شود.
خانمی از تهران

پیامک
دفاتر معاملات املاک برای تمدید قرارداد هم مبلغ گزافی دریافت می‌کنند

من یک مستأجر هستم که هر سال جهت قانونی‌بودن تمدید قرارداد با صاحبخانه، به دفتر معاملات املاک محل مراجعه می‌کنم. اینکه برای بار اول و جهت دریافت کد رهگیری از طرفین قرارداد، مبلغی را دریافت می‌کنند منطقی است اما برای دفعات بعد درحالی‌که تنها چند خط پشت قرارداد قبلی می‌نویسند و سرجمع 5دقیقه از وقتشان را هم نمی‌گیرد دریافت ارقام بالا هیچ توجیهی ندارد. درخواست می‌کنم تا مراجع ذی‌صلاح به این موضوع ورود کنند.
سراینده از کرج

پله‌های پل‌های عابر پیاده مناسب نیستند
 به‌نظر می‌رسد پله‌های پل‌های عابر پیاده در سطح شهر درست و استاندارد طراحی نشده‌اند. ارتفاعشان زیاد و کف پله‌ها لیز است. خود من سال گذشته هنگام بارندگی وقتی مشغول بالارفتن از پله‌ها بودم، سرخوردم و مچ پایم در رفت. این وضعیت برای کودکان و سالمندان هم مشکل است. بهتر بود قبل از طراحی و نصب این پله‌ها به‌طور دقیق کارشناسی می‌شد چون تعویض آنها هم مشکل و هم بسیار هزینه‌بر است.
فدایی از تهران

تاکسی‌های خطی موقع بارندگی و یا رویدادهای ورزشی کم‌کاری می‌کنند
یک قطره باران ببارد که می‌بارد، آن وقت است که تعدادی از تاکسی‌ها می‌خواهند دربست سوار کنند. موقع برگزاری رویدادهای ورزشی هم مثل بازی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان خبری از تاکسی‌های خطی نیست و مردم ناچارند سوار مسافرکش‌های شخصی شده و یا از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند. این رویه واقعا ناشایست و غیرقابل‌قبول است. سازمان تاکسیرانی باید نظارت دقیق‌تری بر عملکرد رانندگان خود خصوصا در اینگونه مواقع داشته باشد.
چراغیان از تهران

پیام
نخاله‌های ساختمانی را سر و سامان دهید

به هر کجای شهر که نگاه می‌کنیم ساختمان و یا آپارتمانی در حال احداث است. جدا از سروصدایی که به‌علت ساخت‌وساز ایجاد می‌شود و مخصوصا شب‌ها مخل آسایش است و همینطور اشغال پیاده‌رو توسط داربست‌ها و کارگران، دپوی نخاله‌های ساختمانی هم معضل دیگری است که هنگام بارندگی دوچندان می‌شود. خرده‌های سنگ و سیمان با بارش باران و برف در کوچه و خیابان راه می‌افتد و باعث گرفتگی جوی‌های آب می‌شود. باید محلی بسته و محفوظ برای تجمع و دپوی این نخاله‌ها تعبیه شود تا این مشکلات به‌وجود نیاید.
علمداری از تهران

وانت‌های فروش میوه برای تامین روشنایی لامپ‌هایشان از تیر چراغ برق استفاده می‌کنند
 بارها شاهد بوده‌ام وانت‌هایی که میوه می‌فروشند برای تامین برق لامپ‌هایی که جهت روشنایی در شب دارند از تیر چراغ برق استفاده می‌کنند. این کار خلاف قانون و تعدی به بیت‌المال است.
صداقتی از تهران

 تعداد نانوایی‌های قرچک کم است و کفاف جمعیت آن را نمی‌دهد
تعداد نانوایی‌های شهرستان قرچک کم است و اصلا متناسب با جمعیت آن نیست. با توجه به اینکه مردم این منطقه اغلب از قشر کم‌درآمد و یا مهاجر هستند طبیعی است که غذای اصلی‌شان نان باشد. همین موضوع باعث شده که هر فرد تعداد زیادی نان بخرد و نان به افراد دیگری که در صف ایستاده‌اند نرسد. گاهی اوقات پیش می‌آید که برای گرفتن نان ساعت‌ها باید در صف بمانیم تا تنور بعدی شروع به‌کار کند. تابستان‌ها از گرما و زمستان‌ها از سرما در عذابیم. این ماجرا یک روز و 2روز نیست. لطفا مسئولان فکری به حال این وضعیت کنند.
نماینده از قرچک





 

این خبر را به اشتراک بگذارید