• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189819
+
-

لجبازی از نوع عطایی

شهداب یزد با محمدرضا حضرت‌پور، لیبروی تیم ملی والیبال قرارداد دارد اما سرمربی تیم ملی اجازه نمی‌دهد این بازیکن تیمش را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند

 سرمربی تیم ملی والیبال با باشگاه‌ شهداب یزد وارد چالش جدیدی شده است؛ بهروز عطایی حاضر نیست همه بازیکنان مورد نیاز شهداب را در اختیار این تیم بگذارد. جام باشگاه‌های آسیا هفته آخر اردیبهشت برگزار می‌شود و شهداب به‌عنوان قهرمان لیگ باید در این جام شرکت کند. تیم ملی هم برای حضور در لیگ ملت‌ها در اردو است و با اینکه عطایی در نخستین روز شروع تمرینات تیمش گفته بود نگاه ملی به شهداب یزد دارد و 2تیم در تعامل هستند، اما حالا رویه دیگری در پیش گرفته است.
شهداب به‌خاطر مصدومیت، لیبروی تیمش محمدرضا موذن را از دست داد. این باشگاه برای فصل بعد با محمدرضا حضرت‌پور، لیبروی اول تیم ملی که فصل قبل در تیم پیکان بازی کرد، به توافق رسیده است و به فدراسیون درخواست داده تا این بازیکن را در اختیار آنها بگذارد اما سرمربی تیم ملی مخالفت کرده است. امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب که به این تصمیم عطایی معترض است، به همشهری می‌گوید: «در تاریخ والیبال ما سابقه نداشته است که یک باشگاه قبل از جام باشگاه‌های آسیا برای داشتن بازیکن خودش در معذوریت باشد. ما هم شفاهی و هم کتبی به فدراسیون درخواست داده‌ایم. با آقای داورزنی -رئیس فدارسیون- هم حضوری و تلفنی صحبت کرده‌ایم. او می‌گوید مشکلی با این موضوع ندارد اما تصمیم نهایی را سرمربی تیم ملی می‌گیرد. ما نمی‌دانیم آقای عطایی به چه دلیلی با این کار مخالف است. به‌نظر می‌رسد قضیه فقط لجبازی است.»
شهداب 5بازیکن ملی‌پوش دارد که همه را در اختیار دارد اما چرا عطایی فقط مخالف حضور حضرت‌پور در این تیم است؟ حضرت‌پور در گفت‌وگو با همشهری ترجیح می‌دهد اظهارنظری نکند و حل این موضوع را به سرمربی تیم ملی و باشگاه بسپارد: «فعلا سر تمرین تیم هستیم و دقیقا نمی‌دانم وضعیت چطور است.» اما عطایی یک دلیل برای این مخالفت دارد؛ دلیلی که شرافت و باشگاهش را قانع نکرده است: «آقای عطایی می‌گوید به غیر از حضرت‌پور لیبروی دیگری در اردو نیست. آنها می‌توانند از دل لیگ لیبروهای دیگری دعوت کنند ولی این کار را انجام نمی‌دهند.» شرافت سطح تمرینات تیمش را بالاتر از تیم ملی می‌داند: «ما 5بازیکن ملی‌پوش داریم و بقیه بازیکنان هم که از نسل طلایی هستند. سطح تمرینات تیم ما بالاتر از تیم ملی است و نمی‌دانیم آقای عطایی نگران چه چیزی است. ما حتی گفتیم 5روز قبل از جام باشگاه‌ها حضرت‌پور را به ما بدهند اما باز هم قبول نکردند.» اگر عطایی موضعش را تغییر ندهد، شهداب با یکی دو لیبروی دیگری که در باشگاه‌های دیگر بازی می‌کنند، وارد مذاکره می‌شود تا تیم در آسیا بدون لیبرو نماند.
شهداب قرار است سعید معروف را هم در جام باشگاه‌ها داشته باشد. معروف فعلا با فنرباغچه در لیگ ترکیه بازی می‌کند اما قول داده به شهداب کمک کند. شرافت درباره قرارداد با این بازیکن هم توضیح می‌دهد: «معروف راغب است که با تیم ما در جام باشگاه‌ها بازی کند. ما حرف‌هایمان را زده‌ایم و به توافق هم رسیده‌ایم اما هنوز قراردادی نبسته‌ایم. بعد از اینکه لیگ ترکیه به پایان برسد، این قرارداد بسته می‌شود.» شرافت مدعی است که هنوز سر مبلغ قرارداد با معروف صحبتی نشده است: «معروف بازیکن بزرگ و باشخصیتی است. هنوز در این مورد صحبت نشده است و بعید می‌دانم به مشکلی بخوریم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید