• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 19 خرداد 1397
کد مطلب : 18944
+
-

صدای استان‌ها

حقوق معوقه شرکت آب و فاضلاب ژیان
شرکت آب و فاضلاب ژیان در ماهدشت 10 ماه است حقوق کارگران را پرداخت نکرده است. یکی مثل پدر من که مستاجر است و زندگی‌اش با همین حقوق می‌گذرد، چه کند؟ از کارگران تعهد گرفته‌‌اند که شکایت نکنند. پدر من بدهی زیادی به دلیل این حقوق معوقه دارد. چرا فکری به حال کارگران نمی‌کنند؟ 
یک شهروند از البرز 

 تخلف اوقافی 
با وجود هشدارهای بسیار رسانه‌ها درباره تخلف‌های اوقافی در گیلان و نادیده گرفتن نیت واقفان، همچنان برخی تخلف‌ها در گیلان ادامه دارد که علاوه بر خدشه‌دار کردن عمل وقف، اعتماد مردم را هم خدشه‌دار می‌کند. دستگاه‌های ناظر هم نظارتی بر این تخلف‌ها ندارند و همین موجب گسترش خلاف شده است. 
محمدابراهیم عامر از گیلان 

 بی‌توجهی به مقبره شهدای گمنام
3 شهید گمنام را در تپه‌ای دفن کرده‌‌اند که با جاده اصلی هزار متر فاصله دارد. لطفا مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند. این مقبره روشنایی هم ندارد. 
عبدالله الفتی از کرمانشاه 

 لغو بی‌برنامه پروازها در فرودگاه کلاله
در فرودگاه کلاله استان گلستان بسیاری مواقع پروازها لغو می‌شود و فرودگاه هم پاسخگوی مسافران نیست. لطفا مسئولان به این وضع رسیدگی کنند. 
یک شهروند از گلستان

 شهرک خرم بدون تاکسی
شهرک خرم خط تاکسی به سمت مرکز شهر ندارد. به دلیل همین مشکل هم تردد ساکنان شهرک به سختی انجام می‌شود.
یک شهروند از قزوین 

  مسجد سیدها روشنایی ندارد
خیابان مسجد سیدها در شهر اراک روشنایی ندارد. به دلیل تاریکی خیابان حوادث زیادی اتفاق می‌افتد. 
رحمانی از مرکزی

 رعایت حقوق شهروندی
برای کاری به اداره‌ای رفته بودم و صحنه‌ای را دیدم که واقعا متاسف شدم، یک آقای معلول روی ویلچر نمی‌توانست وارد ساختمان شود چون یکی از شهروندان خودروی خود را مقابل محل عبور معلولان پارک کرده بود. از همشهریان خواهش می‌کنم حق دیگران را رعایت  کنند. 
احد رسولی از اردبیل

این خبر را به اشتراک بگذارید