• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 19 خرداد 1397
کد مطلب : 18915
+
-

تک و پاتک اصفهانی

تک و پاتک اصفهانی

محسن مسلمان بعد از اینکه با برانکو ایوانکوویچ به بن‌بست خورد بالاخره تصمیم خودش را گرفت و راهی باشگاه ذوب‌آهن شد. او البته با مدیران باشگاه سپاهان هم جلسات زیادی را پشت‌سر گذاشت اما درنهایت ترجیح داد به باشگاه سابقش برگردد. مسلمان قصد داشت به تیمی برود که فصل بعد رقابت حساسی برای قهرمانی با پرسپولیس داشته باشد و به همین خاطر اولین گزینه برای مذاکره باشگاه سپاهان بود. او 3روز در اصفهان با مدیران سپاهان جلسه گذاشت و قبل از اینکه راهی کربلا شود از آنها خواست نظرشان را تا روز سه‌شنبه هفته گذشته اعلام کنند. شماره77 سابق پرسپولیس اما درنهایت از حضور در سپاهان منصرف شد، چون درخواست‌هایش تمام‌وکمال مورد قبول سپاهانی‌ها قرار نگرفته بود. در همین حال سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن این فرصت را از دست نداد و بعد از اینکه در ماجرای حفظ قلعه‌نویی مقابل سپاهانی‌ها شکست خورد این بار مسلمان را از چنگ زردها درآورد تا به نوعی آن شکست را جبران کرده باشد. آذری طی مذاکراتی جدی و طولانی قراردادی دوساله با ستاره سال‌های دور ذوب‌آهن امضا کرد و او را به خانه سابقش بازگرداند. مسلمان حدودا یک دهه قبل در ذوب‌آهن ستاره شد و همین مساله یکی از دلایل اصلی‌اش برای انتخاب این باشگاه بود. باشگاهی که البته این‌بار سرمربی متفاوت و جدیدی را روی نیمکت تیمش می‌بیند. یک چهره جدیدالورود به لیگ‌برتر به نام امید نمازی.
   حمله به مسلمان
در شبکه‌های اجتماعی، واکنش کاربران و هواداران فوتبال به ذوب‌آهنی شدن مسلمان کاملا متفاوت بود. درصد زیادی از پرسپولیسی‌ها از جدایی این بازیکن ابراز خوشحالی کردند چون او را استقلالی می‌دانستند! آنها در کامنت‌های خود با اشاره به اتفاقات کهنه سال‌های قبل و مصاحبه‌های مسلمان درمورد پیوستن به استقلال، از اینکه او به ذوب‌آهن رفته ابراز خوشحالی کردند. اما طبیعتا تعدادی از هواداران پرسپولیس هم به برانکو خرده گرفتند که چرا این هافبک خلاق و موثر را از دست داده و از جدایی او ناراحت بودند. این دسته از هواداران  اعتقاد دارند پرسپولیس و برانکو نخواهند توانست جانشین خوب و مناسبی برای بهترین گل‌ساز لیگ پیدا کنند.
   مسلمان: قبلا با نمازی کار کرده‌ام
محسن مسلمان درمورد انتخاب ذوب‌آهن می‌گوید: «از اینکه بار دیگر در باشگاه ذوب‌آهن حضور دارم بسیار خوشحالم و امیدوارم فصل خوبی را با این تیم در پیش داشته باشیم. با توجه به شرایط پیش‌آمده در باشگاه پرسپولیس و اینکه برانکو رسما اعلام کرد به من نیازی ندارد، با وجود پیشنهاد‌هایی از باشگاه‌های سپاهان، تراکتورسازی و سایپا، اولویت اول من ذوب‌آهن بود. اطمینان دارم که با مدیریت خوب و آرامشی که در باشگاه ذوب‌آهن وجود دارد، روز‌های خوبی را در اصفهان سپری خواهم کرد.» او درباره کار کردن زیر نظر امید نمازی هم می‌گوید: «در اردو‌های اول تیم‌ملی با امید نمازی کار کرده‌ام و خوشحالم که باز هم موقعیتی فراهم شد که در ذوب‌آهن زیر نظر ایشان فوتبالم را ادامه بدهم.»

خالد شفیعی به سپاهان پیوست
مدافع فصل قبل ذوب‌آهن با نظر امیر قلعه‌نویی به سپاهان پیوست. طلایی‌پوشان اصفهانی در ادامه تکاپوی خود در بازار نقل‌و‌انتقالات یک مدافع به‌جمع خود اضافه کردند. شفیعی که در لیگ هفدهم فصل موفقی را با قلعه‌نویی در ذوب‌آهن تجربه کرده بود، حالا دو سال دیگر با این سرمربی همکاری خواهد داشت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید