• سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 6 ذی القعده 1445
  • 2024 May 14
یکشنبه 13 خرداد 1397
کد مطلب : 18861
+
-

راهپیمایی روز قدس در 900 شهر ایران

رئیس مجلس سخنران مراسم روز قدس در تهران خواهد بود

مقاومت
راهپیمایی روز قدس در 900 شهر ایران

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با تشریح برنامه‌های برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه‌ماه مبارک رمضان گفت: روز قدس97 در شرایطی برگزار می‌شود که شاهد شکست فتنه داعش و تروریست‌های ایجادشده توسط آمریکا، صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای آنها هستیم.

به گزارش تسنیم، سردار رمضان شریف تصریح کرد: دست برتر تحولات منطقه با جریان مقاومت است که با جنگیدن، ایمان و عزم منسجم، با دادن شهیدان در سال‌های گذشته جبهه مقاومت را نیرویی تازه بخشیده و توانسته عمق نفوذ خود را افزایش دهد.

به گفته رمضان شریف، تفاوت دیگر روز قدس امسال با سال‌های گذشته در این است که برای نخستین بار در 70سال گذشته، شاهد نشان دادن ضرب شصت معنادار از بلندی‌های جولان به رژیم صهیونیستی بودیم.

وی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: شاهد بودیم که هم‌پیمانان آمریکا حتی حاضر نشدند این اقدام را انجام دهند. کسانی که به میانجیگری آمریکایی‌ها دل بسته بودند، فهمیدند اینها از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی هستند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با بیان اینکه ما حساب مردم حجاز را از قبیله 150نفره آل سعود جدا می‌دانیم، گفت: قطعا مردم سرزمین حجاز از دشمنان رژیم‌صهیونیستی خواهند بود اگر بتوانند از چنگال رژیم سعودی رها شوند که این هدف نیز با توجه به شرایط امروز دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: راهپیمایی امسال با شعار «روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت» در بیش از 900شهر کشور و بخش عمده‌ای از بلاد اسلامی برگزار می‌شود. قطعا انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس انگیزه مضاعفی را به مسلمانان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین داده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس اعلام کرد: بیش از 5هزار و 300خبرنگار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را پوشش خواهند داد که از این تعداد، 160نفر خبرنگاران خارجی هستند.

رمضان شریف با اشاره به برنامه‌های درنظر گرفته شده برای روز جهانی قدس گفت: برنامه از ساعت 10:30صبح از مساجد سراسر کشور آغاز خواهد شد. همچنین بیش از 45سخنران ملی در مراکز استان‌ها برای تشریح وضعیت فلسطین خواهیم داشت. مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران با سخنرانی علی لاریجانی رئیس‌ مجلس برگزار خواهد شد.

   مسیرهای راهپیمایی تهران

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به مبدأ مسیرهای راهپیمایی روز قدس در تهران گفت: مسیرهای راهپیمایی روز قدس در تهران از روبه‌روی مساجد آغاز می‌شود و تا دانشگاه تهران ادامه پیدا خواهد کرد. مسجد امام‌حسین(ع) در میدان امام حسین، مسجد ابوذر در خیابان ابوذر، مسجد دارالسلام در منیریه، مسجد امام زمان(عج) در خیابان آزادی، مسجد توحید در میدان توحید، مسجد حضرت مهدی(عج) در خیابان ستارخان، مسجد الجواد در میدان هفت تیر، مسجد امام‌صادق(ع) در فلکه صادقیه، مسجد حضرت امیر در خیابان کارگر و مسجد جامع رسول اکرم(ص) در تهرانسر، مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید