• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 20 اسفند 1401
کد مطلب : 187407
+
-

یا بحران یا کورسوی امید

با از‌دست‌دادن امتیازی دیگر لالیگا برای رئال به پایان خواهد رسید

یا بحران یا کورسوی امید

امروز رئال‌مادرید همزمان با بازی پرسپولیس و سپاهان به مصاف اسپانیول می‌رود. فاصله 9امتیازی با بارسلونا چیزی نیست که به‌راحتی در ادامه فصل قابل‌جبران باشد اما مادریدی‌ها نمی‌خواهند کورسوی امید خود را برای قهرمانی لالیگا نادیده بگیرند. بارسا فردا با بیلبائو بازی می‌کند که بازی سختی مقابل والورده خواهد بود؛ سرمربی سابق بارسلونا. اگر رئال امروز به پیروزی برسد، شاید فرداشب هم اتفاقی افتاد. آنگاه یک دیدار مستقیم هم بین دو تیم وجود خواهد داشت که می‌تواند معادلات قهرمانی را تغییر دهد.
   شایعه شده کریم بنزما برای رفتن به النصر عربستان وسوسه شده است. برخی روزنامه‌ها ادعا کرده‌اند که او برای تمدید شرط گذاشته دستمزدش افزایش یابد. این اولین‌باری است که ستاره فرانسوی درباره حقوقش چانه خواهد زد. او همواره جزو بازیکنانی بوده که کمترین میزان دستمزد را گرفته‌اند.
   کریم مقابل اسپانیول هم بازی نمی‌کند. این چهاردهمین باری است که او در این فصل بازی نخواهد کرد. بنزما 34‌درصد بازی‌های این فصل را به‌دلیل آسیب‌دیدگی یا خستگی عضلانی از دست داده است. در عوض، فرلان مندی پس از مدت‌ها پا به توپ شده و به تمرینات گروهی برگشته است.
   ناچو و کاماوینگا 4اخطاره‌اند و اگر در بازی امروز کارت بگیرند ال‌کلاسیکوی برگشت جام حذفی را از دست می‌دهند.
   اسپانیول در سال‌های اخیر خوب به رئال باخته. آنها 15بار از 17بازی آخر را به تیم مادریدی باخته‌اند و در عین حال با پذیرفتن 106‌شکست در تاریخ لالیگا، بهترین حریف رئال‌مادرید بوده‌اند و با 387گل خورده، بدترین خط دفاعی مقابل این تیم.
   هر 8سفر قبلی اسپانیول به ورزشگاه خانگی رئال همراه با شکست بوده؛ میانگین 2.9گل خورده در هر بازی. آنها تنها یک‌بار در خانه رئال موفق به گلزنی شده‌اند.
   رئال 2‌بازی پیاپی به اتلتیکو و بتیس امتیاز داده. از دسامبر 2019و در این 4‌سال، سابقه نداشته 3‌بازی پیاپی را مساوی تمام کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید