• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 20 اسفند 1401
کد مطلب : 187405
+
-

منچستر به‌خودش آمد

تن‌هاخ توانست تیمی را که 7گل در لیگ برتر خورده بود، جمع‌وجور کند

منچستر به‌خودش آمد

در دور رفت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ اروپا که پنجشنبه‌شب برگزار شد، اتفاق‌هایی رخ داد؛ آرسنال در زمین اسپورتینگ لیسبون باز هم کام‌بک زد و 2-2مساوی کرد، منچستریونایتد تلافی شکست تحقیرآمیز 7-0از لیورپول را بر سر رئال بتیس خالی کرد و این تیم را در حالی 4-1شکست داد که تیم اسپانیایی چند روز پیش‌تر توانسته بود رئال‌مادرید را متوقف کند، رم با نتیجه 2بر صفر بر سوسیداد غلبه کرد و یوونتوس با یک ‌گل بر فرایبورگ چیره شد. پیروزی منچستر از این جهت اهمیت داشت که هواداران این باشگاه در روزهای اخیر طعنه‌ها و زخم زبان‌های زیادی متحمل شده بودند. بعضی هواداران مشهورتر مثل گری نویل که حاضر نشد در برنامه تلویزیونی شرکت کند و روی کین که گفت هواداران شرم دارند بگویند طرفدار منچستر هستند، واکنش تندتری به باخت مقابل لیورپول نشان داده بودند. به‌نظر می‌رسد اریک تن‌هاخ توانسته دوباره این تیم را به ساحل آرامش برساند. اکنون یک‌جام اتحادیه فتح شده و بقیه جام‌ها هم در دسترس هستند.
    منچستریونایتد برای چهارمین مرتبه طی تاریخ خود و برای نخستین‌بار بعد از مارس سال 2000در 15‌مسابقه خانگی متوالی خود، 2گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.
    با حضور در بازی مقابل بتیس، اسکات مکتومینای دویستمین بازی خود را با پیراهن منچستریونایتد به ثبت رساند.
    منچستر در ۲۲‌بازی اخیر خود در اولدترافورد شکست ناپذیر بوده.
    منچستریونایتد 8بازی (7برد و یک‌تساوی) است که در اروپا شکستی نداشته و این دومین روند طولانی بی‌شکستی آنها در تاریخ رقابت‌های اروپایی محسوب می‌شود. آنها از نوامبر 2016تا مه 2017در 11بازی پیاپی شکست نخورده بودند.
    با این شکست روند 7بازی بدون باخت رئال بتیس در اروپا قطع شد. آنها آخرین‌بار در مارس 2022یعنی یک‌سال پیش، از اینتراخت فرانکفورت شکست خورده بودند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید